1.2.12

Live the Language

Hello! ¡Hola! Salut! Nǐ hǎo! Danas smo wannabe poliglote. I još putujemo! O mom trošku! Eto, spajamo lepo i korisno. Klik, klik, polećemo...
Jedan strani jezik govorim odlično. Jedan onako. Jedan malo manje od onako. Jedan sam učila u školi, al' ga ne znam. Jedan nisam učila u školi, al' ga nekako znam. Volim da parlam na različitim jezicima, kao da mi moj maternji nije dovoljan. Volim da se napravim pametna. Volim da se svojim inostranim prijateljima zahvalim na njihovom jeziku. Jer je kulturno. I jer njima bude drago.
Pa, nije ni čudo što sam se razduševila ovim "Live the Language" promotivnim filmićima! EF - Education First, organizacija koja je (po njihovim rečima) svetski lider u oblasti internacionalnog obrazovanja, specijalizovana za škole jezika, studentske razmene i edukaciona putovanja, angažovala je mlade, kreativne ljude i outcome je pred vama. U pitanju su kratki filmovi koji prikazuju iskustva studenata koji su se zaputili u: Los Anđeles, London, Sidnej, Peking, Pariz, Vankuver, Barselonu kako bi naučili jezik. Fotografija je divna, boje savršene, fontovi da se istopiš od miline, ideje neverovatne! Zabavno na kub!



Evociram uspomene na svoje studentske dane i studentska putovanja. Ni brige, ni pameti (dragi studenti, verujte mi na reč:)... Uživajte i koristite svaku šansu koja vam se nudi. Za edukaciju bilo koje vrste (pod parolom - nikad se ne zna kad će da mi zatreba) i putovanja. Doživećete avanture koje se pamte ceo život! Jer meni su još u srcu jedno varšavsko kišno leto i ludi, neverovatni tajlandski dani & noći. 














Ljubac! M.

18 comments:

  1. :) videi su odlični...

    i jako mi se sviđa tvoj blog :)

    ReplyDelete
  2. e da,pregledala sam jos pre sve ove filmice,enomenalni smo!! i jedini plan koji sam napravila u zivotu je da do 40e pricam na 20 jezika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ambiciozno, nema sta! Ja cu sa 10 biti zadovoljna :))

      Delete
    2. Procitala sam tvoj komentar i morala sam da prokomentarisem da imam slican plan :-))) za sad su tu tri jezika ali .........ko zna jedino mi se nemacki ne svidja

      Delete
  3. Sviđa mi se, baš je slatko :)
    Što se jezika tiče, potpuno te razumem, jedan učim već 13. godina ali ga nikako ne znam, a drugi nikada nisam učila ali ga nekako znam :)

    ReplyDelete
  4. Skromno cu da pomislim da ti jako volis svoju drugaricu Ivi dipl. profesora jednog jezika, pa si sastavila ovaj blog. Uiiii :))) Divan blog post i vise nego korisna i lepa tema. Learning can be(and is) fun. I told them so! :***

    http://blondesaccessories.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti lepo pusti filmice djacima i kazi "I vi mozete ovako!"... Mozda se nekim (mada, malo verovatnim) slucajem i motivisu! :)))

      Delete
  5. divni su :)

    a sad nesto malo drugacije, iz istog foldera :)

    http://www.youtube.com/watch?v=7nQ9lmriWOc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahahahaha, jaoj znam ovu reklamu - pregenijalna! :)))

      Delete
  6. haha, pa ovo je sjajno! Biram Beijing!:)

    ReplyDelete
  7. ja studiram engleski i inače volim jezike tako da mi je ovaj post predobar i ultra zanimljiv!

    ReplyDelete
  8. Gledala sam video "Paris" i zaljubila se odmah <3

    Išla sam u jezičku gimnaziju, i jedino u čemu sam bila dobra u školi su jezici ;)

    Govorim engleski, njemački i fransuki.
    Francuski učim već 6 godina na kursu, i mislim da ako stanem, da ću sve zaboraviti jako brzo :) tako to ide s jezicima.

    Meni je zanimljivo to što sa ovim znanjem koje imam, razumijem dosta drugih jezika, pokoju riječ. Slični su jezici jako.

    Voljela bih naučiti i ruski <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, francuski mi je zelja...! Al ni da beknem! Njega sam izabrala za sledeci :)
      A ruski mi je preokupacija vec nekoliko godina i, iako ga ranije nisam nesto volela, sad sam skroz zaljubljena u taj jezik! Jos da mi je da u skorije vreme "skoknem" malo do Rusije, ehhh... :))

      Delete
  9. Bas sam jutros na kursu njemackog saznala mnogo interesantnih stvari o jezicima,super post!
    xx
    B.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...