25.1.12

Spring around the corner

Dobro, de... Možda ne baš iza ugla... Ali ja se osećam baš nekako springish! I blame it on fashion! 
Dubokog sam uverenja da nam je u modnom godišnjem ciklusu ovo najuzbudljiviji period. Kad još ubundani u izlozima ugledamo bermudice i haljinice bez leđa. Pa onda želimo, analiziramo, računamo, planiramo... Iščekujemo prvo ozbiljnije sunce. I onda uživanjac!
A objavljene su i prolećne kampanje, ju-hu! Samo još više udaraju čežnju. Pastel, neon, belo, crno, zlatno, pa u krug. Dogonoga manekenka pored bazena ili u kolima, Gisele ili Anja Rubik, fotografije u boji ili crno-bele... Rezime sledi.

1. Soaking up the sun

Calvin Klein


Escada



Juicy Couture


Versace




Kurt Geiger

2. Luxurious houses

Elie Saab


Hugo Boss



Luisa Spagnoli




3. Shut up and drive

Kurt Geiger


Isabel Marant



Jill Stuart

Juicy Couture



Prada




4. Seaside/pools

Giuseppe Zanotti


Giorgio Armani


Bottega Veneta


Chanel



Dolce & Gabbana



Escada



Alberta Ferretti


Salvatore Ferragamo


Givenchy



Hugo Boss


Luisa Spagnoli


Versace




5. Glow

Gucci



Roberto Cavalli




6. A jolly good fellows

D&G


Dsquared2



Etro



Just Cavalli




7. Models and animals

Bally



Lanvin


Herve Leger


Longchamp



To be continued...

Ljubac! M.


20 comments:

  1. ceznja, ceznja! Odlicne fotke, idem ponovo do vrha da ih gledam, uzivam i prizivam prolece!

    ReplyDelete
  2. u glavnom su ih svi poslali na more...ahhahahaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. He-he... Ja se ne bih bunila! :))

      Delete
  3. Meni se najvise svidjaju B/W Chanel dame, koje su se kao note poredjale na tom razboju :)

    ReplyDelete
  4. i meni je Chanelova kampanja nekako najupecatljvija, a onda D&G... a Elie Saab nikad ne pogresi :D

    ReplyDelete
  5. obozavam ove Escada zenske. Tako plave, sexy i stylish! :)

    ReplyDelete
  6. definitivno mami, ali trenutni fw koje od vajkada ne pratim toliko, dobro su dosli da osveze monotonu zimsku sliku pa makar i kao najava za narednu f/w sezonu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A-ha! Da lakse preguramo do marta, aprila :)

      Delete
  7. Ja sam već samu sebe počela uvjeravati da je proljeće tu! :) Tako da si moju maštu sada još samo više podgrijala svim ovim predivnim bojama i IT komadima! :) <3

    ReplyDelete
  8. Pa je l' moram da odaberem omiljenu kolekciju? Je l' moram? :)))

    ReplyDelete
  9. Biće ovo jedno fino, uglađeno, pastelno proleće and I love it!:)

    ReplyDelete
  10. Oooh la la I'm in love with D&G, Versace, Cavalli.... <3 <3 <3 Sto bi rekla Shakira, 'cause I'm a gypsy, are you coming with me? Give me sarenilo i zveckanje! :)

    ReplyDelete
  11. puno ljudi mijenjaju godišnja doba koja vole ali ja i dalje ostajem pri ljetu.. ne volim baš zimu, previše mraka i hladnoće.. jedva čekam šarene haljinice :D

    ReplyDelete
  12. Piće za spring summer groznicu i mood! :) Ipak, ono što više priželjkujem od kampanja, za upcomming sezonu, su božanstveni editorijali koji ne podležu isključivosti jednog brenda. Ako se upustiš u tu avanturu, puštaaaaj...

    ReplyDelete
  13. Juicy Couture <3 devojke su slatke, vesele, nasmejane, jedan veseo editorijal, to mi se sviđa :)
    A ne volim vrućine naročito, pa ne mogu da delim vaš entuzijazam, hehe :)

    ReplyDelete
  14. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    ReplyDelete
  15. a meni su lagano dojadili slojevi i slojevi odjeće, gubim inspiraciju za zimsko oblačenje a i izlozi i proljetno-ljetno kampanje defitivno ne pomažu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...