15.1.12

Let it snow, let it snow, let it snow...

Photobucket

Razočarano se durim na sneg. Da, da... Onaj nazovi sneg koji je juče padao čitavih pet minuta (trajao je kraće od mog vriska oduševljenja za koji sam poprilično sigurna da se čuo na drugom kraju grada). A bio je tek prvi ove godine! No, dobro... Umesto real-life sankanja na Fruškoj gori ili grudvanja na keju, danas vas sve vodim na jedno snežno druženje u blogosferi. Zgrabite tople jakne i pravac u sneg! Pa, ovo je tako zabavno doba godine... Fijuuuuu! Fljas! Got ya! :)













Mada nas već uveliko mami odeća pastelnih boja iz reklamnih kampanja za proleće/leto, još na kratko ćemo se manuti maštanja o suncu, moru i bazenima (videli ste one silne nove editorijale gde se dugonoge lepotice baškare na ležaljkama? #notfair) i prilagoditi svoje odevne kombinacije realnim vremenskim uslovima - minusu. Kao inspiracija nam služe ove divne street style fotke by Tommy Ton & co., kao i zimski modni editorijali. Bilo da su u stilu ruskih bajki i snežne kraljice ili su više u sportskom, ski fazonu - predivni su! I ko kaže da se ne može biti so damn stylish i na brrrr zimi?
























I ako ovih dana udari neki sneg, vi nabacite svoje najbolje wintery outfite i pravac... pa, recimo - Subotica!  (Turistička organizacijo Subotice, you're welcome!) Moj rodni grad je divan pod snegom, zar ne? Talentovani subotički fotograf Goran Cvijanov je autor ovih fotografija u koje sam se na prvi pogled zaljubila! Pa, Gorane, moraćemo s proleća dogovoriti neko slikanje za novi header mog bloga, važi? ;)












Posle svega ovoga - a šta može zima meni...?


Ljubac! M.

23 comments:

  1. Fotografije su divne! Primetila sam mnogo Ulyana-e Sergeenko. Nju obozavam:D
    Kisses

    ReplyDelete
  2. Fenomenalne fotografije! Pravi zimski post :)

    ReplyDelete
  3. Woow... kakve divne fotke!!!
    Obožavam zimu, snijeg i sav taj ugođaj koji me asocira na djetinjstvo.
    I ja jedva čekam da konačno padne snijeg a kažu da je brzo tu.

    Lijep pozdrav i hvala na ovim divnim fotkama!

    ReplyDelete
  4. a ja ne volim sneg,i obozavam sto ga nema...poa nismo blatnjavi kada izadjemo na ulice i mokri...al yato obozavam zimske editorijale!

    ReplyDelete
  5. Volim sneg, odusevljena sam odabirom fotografija !:)Fotografije prelepe Subotice sam videla pre mesec dana i mogu samo da konstatujem da su predobre !:)

    ReplyDelete
  6. ove godine ekipa prolece pobedjuje
    ne krijem odusevljenje ;))))))

    ReplyDelete
  7. Ooh znaci nisam jedina koja iscekuje sneg ove zime(kao i svake druge uostalom:))Nadam se da se Jelena K. raduje pre vremena:)))
    Subotica je lepa i bez snega,a na ovim fotkama je kao grad iz Ruske bajke!

    ReplyDelete
  8. Uh, nisam neki ljubitelj snijega ali dođe mi da odem samo na jedan dan negdje da mslo osjetim kako škripi pod nogama :)

    ReplyDelete
  9. Carobne fotke! A kako nas je ispalio sneg, tek sto he poceo ono vec kraj...

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. volim sneg samo ovako na fotografijama, uzivo i nije neophodan...

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. preljepe fotografije,a ja snijeg volim samo kroz prozor iz toplog doma :))

    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. odlican post! slike su savrsene, a Goran je stvarno talentovan :)
    ja obozavam zimu i jedva cekam onaj praavi veeliki snijeg da ovako mala nestanem u njemu :D

    ReplyDelete
  14. odlican post...obozavam snijeg i ovakve slike...

    ReplyDelete
  15. Što se mene tiče ne mora.Lepo izgleda na slikama i tu se moje oduševljenje završava:)Proleće!:)

    ReplyDelete
  16. kod mene ga nema, ali i bolje. ne volim ga osim na ovim tvojim slikama gdje je super povezan s modom :)

    ReplyDelete
  17. Stvarno, pa kad će već jednom taj sneg :/

    ReplyDelete
  18. Ljuta sam kao i ti ako ne i vise bas kad sam odlucila snimiti prvi zimski look na livadi punoj snijega i odusevljeno krenula ka cilju on prestane i sunce s pojavi ok volim sunce al ajd majke ti do aprila dok ti nije vrijeme budi fer,sve u svemu imas sjajan blog pratim

    ReplyDelete
  19. wow!! super stunning photos!! these days it's lot of cold! I'm following

    Check my blog and follow me if you like :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  20. Ja sam prijatelj sa njim na fejsu i odusevila sam se isto fotkama :D skroz na skroz!

    ReplyDelete
  21. I kako da posle ovih divota covek pljune na sneg... A nije da nisam htela jutros u 7h! :)))

    ReplyDelete
  22. Tako bajkovito izgleda i ja bih malo snijega. U Zagrebu ove zime uopće nije padao. Više je proljeće nego zima.

    ReplyDelete
  23. ali ti si nam i sneg i fashion zimsku idilu i vise nego dobro docarala ovim postom :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...