4.1.12

Holiday Season: Ukrasi & Lampice


Prvi post u 2012. godini. A ukupno stoti! I zato je ovaj post ličniji nego inače - pred vama su detalji i delići mojih prazničnih dana. Da obeležim ovaj mali jubilej. I da se bolje upoznamo! 
Moj roze Ixusić je bio vredan pa je neumorno fotkao prazničnu dekoraciju u stanu. I mene pored svake jelke kod koje sam se zatekla! Volim jelke, znate već?:) I medenjake, poklone i Schoko Küsse. Pa još čaj od jabuke i cimeta, Nescafe sa vanilom i penušava vina... I I.-ove prste da poližeš ručkove i večere. Kafa-trač partije sa drugaricama. I noćne filmske maratone i spavanje do podne. SATC over & over (melem za dušu i oči), poslednju epizodu Ugly Betty, Sam u kući po hiljaditi put i popodnevnu projekciju novog filma o Sherlocku Holmesu.
Jasno vam je - uživam! Još par dana. A posle se vraćam svojim radnim obavezama... Odmorna i inspirisana!
Cheers to that!
























Ljubac! M.


14 comments:

  1. jao divno!! al kod tebe se bas oseca praznicna atmosfera,prelepe fotke,prelepa ti

    ReplyDelete
  2. atmosfera prava praznicna, zlatna suknja divna i jos mnogo postova zelim!

    ReplyDelete
  3. Divna je atmosfera kod tebe,a ti si mnogo lepa:)Mogu i češće ovakvi ličniji postovi;)

    ReplyDelete
  4. Praznici ♥
    Super su svecice, imas ih na sve strane :))

    ReplyDelete
  5. obozavam tu atmosferu, a mislim isto ti i ja!

    ReplyDelete
  6. ova kombinacija gdje si u bijelome je savršena!!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Divne fotografije, uzivala sam gledajuci!:) Obozavam praznike!:)

    ReplyDelete
  8. cestitke na jubileju :)
    i skroz sladak postic :)

    ReplyDelete
  9. ajme prva slika je predivna!
    cijeli post je baš sladak :*

    ReplyDelete
  10. Hvala vam, tatatirci, na lepim komentarima! :***

    ReplyDelete
  11. medeno, bikvalno je sve medeno! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...