20.1.12

Furoshiki Shiki


Zaželela sam se neona! Boja uopšte. Sivilo lečim nekim jarkim detaljem u outfitu i manijakalnim (čitaj over & over) pregledanjem slika sa letovanja. A kad u radnjice stignu prolećne kolekcije... Oh, well... Brand new novčanik će drastično da mi se stanji, a garderober uveća! Pa kad znaju kako da me namame!
Prošlog proleća sam bila luda za onim Furla Candy tašnicama. Neon, transparent - what's not to like?! Ovog proleća ću juriti Furoshiki Shiki Clutch! Furoshiki Shiki! Genijalno, ha? Catchy!
Iza ovih blesavih tašnica stoji holandski Samira Boon dizajnerski studio. Napravljene su od vinila, lako se čiste, a nemaju ni rajsferšluse ni dugmiće. Na torbicu jednostavno poređate stvari, sklopite stranice i eto je!
Photobucket





Imate clutch varijantu, za-na-rame verziju, iPad i iPod futrole, futrole za vizit karte i svašta još nešto slatko.



Kako ono kažu... Lepota je u jednostavnosti!
Ljubac! M.

11 comments:

  1. Super su mi torbe, samo preklopis i ides dalje :))

    ReplyDelete
  2. super izgledaju i još kad bi ja bila tako uredna bile bi idealne...kod mene ima milion papirića, nepotrebnih stvari za svaki slučaj....ne da se to preklopiti.

    http://thebasicss.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hm meni su se više svidele Furla bombonice,ove mi nisu nešto legle:(

    ReplyDelete
  4. Ove mi izgledaju kao fascikla, iskreno, za to bi ih koristila, ali mi se futrolice mnogo sviđaju :)

    ReplyDelete
  5. wow super su!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hahah blesavilo, mada deluje neprakticno
    ja sam jos na furla epizodi. kad je dobraaa :)

    ReplyDelete
  7. moze ova jedna clutch za sve i svasta :D

    ReplyDelete
  8. Ovde imas spisak online radnjica koje isporucuju worldwide: http://www.samiraboon.com/shops/online

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...