19.12.11

When it comes to gifts...


... ja postajem super srećna!
Da krenem ispočetka... Misija "kićenje jelke" izvršena, i to vrlo uspešno. Da vidite kako je lepa! Čak sam pola grada obišla da nađem savršenu girlandu (I. je iznad glave imao tri znaka pitanja dok mu nisam objasnila da je u pitanju grana koju ćemo, jelte, okačiti na prozor!:). Ali zato mi je sada home onako baš sweet home. Lampice, slatkiši, sveće, ukrasi koje sam pronalazila gde god da sam putovala... Milina!
Ostalo je još da se popuni prazno mesto ispod jelke. A krajnji rezultat kakvom se nadam sledi.








Volim to biranje, prebiranje, razmišljanje o poklonima za drage mi ljude. Onda pakovanje - ukrasni papiri, mašnice, trakice..., pa iznenađenje na njihovim licima. Mada, ima nešto i u dobijanju poklona, heh, posebno ako je od nekoga ko vas jako dobro poznaje. Pa pogodi u detalj!
Svake godine pravim wish listu i nadam se da će moji Deda Mrazovi telepatski da je pročitaju ili pronađu kada je "slučajno" zaturim na nekom vidnom mestu. Ove godine uopšte ne moraju da se muče, dovoljno je da  pročitaju ovaj post. Click, Santa, click!
- Zarice cipelice, nikad lepše! Spremna sam na sva iskušenja u vidu hodanja po ledu na visokim potpeticama, i rizik da na sred ulice završim poput Bambija u onom divnom crtaću, zarad nekih od ovih lepotica...


- Ice watch, davnašnja želja...


- Opet me uhvatila faza opsesivnog preuređivanja kuće. A kući (ne meni, kući) je preko potreban jedan ovakav IKEA luster!


- Oh, pa ovom sličicom sam sve rekla: Mila + Mango (blejzer) = Love Forever


- Moj slatki rozli Laura Biagiottić je na korak od raspadanja, i potreban mu je dostojni naslednik. Zapravo, videla sam jedan divni animal print Guess novčanik, ali sličicu nisam iskopala na netu da vam pokažem (a, Deda Mraze, ti ćeš se već nekako snaći...).


- Odavno imam crush prema ovim Ray Ban geeky naočarkama. A od kako sam uvidela da mi jako cool stoje, želim ih još više.


Kako bih se osigurala od eventualnog razočarenja Deda Mrazovim nedolaskom (uobičajeni razlozi: loše vreme, uski dimnjaci, Rudolf prehlađen), odlučila sam da sama sebi nešto poklonim. Bila sam u Zagrebu pre neki dan, a znate kako je shopping mnogo slađi (kao da je to i moguće!) kada skoknete negde sa strane. Ma ja sam to samo da ono mesto ispod jelke slučajno ne bi ostalo prazno!


Ljubac! M.

17 comments:

  1. iha ala su svi vredni ja kitim 31. lol :)
    gledam spisak i sokirano zakljucujem da sam sebi dovojlno aka sve poklonila :)
    a za zagreb zaaavidim
    ide mi se na kavicu i citanje tog divnog cro ella
    dobro de, znam da se pokvario. ali i dalje u meni izaziva ono magazinsko ushicenje kao pre deset godina <3

    ReplyDelete
  2. :) cestitam.
    ja kao i Jelena, sve u poslednjem danu :(

    ReplyDelete
  3. jao kako divnih ideja za uređenje ima.. ja sam već lampice rasporedila po sobi :D uf i meni treba jedan shopping u Zagrebu, ali zasad će i Sarajevo poslužiti :D

    ReplyDelete
  4. heh, i ja čekam 31., ali nije loše na vreme biti spreman :)

    ReplyDelete
  5. Evo još jedne koja kićenje jelke obavlja u poslednji čas, ali zato poklone dajem i primam kad god ;)

    ReplyDelete
  6. Uzivam u ovim danima,u kicenju jelke u biranju poklona,ovo je doba godine kad ne mogu biti lose volje!

    ReplyDelete
  7. Wish lista je lovely!I ja je pravim uz magic moments po gradu i netu ali sve save-ujem celu euforiju za next week! ;)

    p.s. Bravo za Zagreb!

    ReplyDelete
  8. Ja jos nisam pocela sa novogodisnjom dekoracijom, stvarno bih mogla! Lepa ti je lista zelja, pogotovu cipelice, zelim ti da ih imas sve!:) I lepe stvari si u Zagrebu kupila, naj volim dobar shopping negde "preko"!:)

    ReplyDelete
  9. zanjimljivo je to kako sve devojke ukrasavaju svoje novogodisnje jelke same(i to jelena i dubravka koje nisu fanovi nye/zive bile)...kod mene to rade mala braca :) + nisam neki novogodisnje slavlje fan,tako da sam imuna na sve to,ne znam,mozda je to i tuzno :)

    ReplyDelete
  10. Krasne ideje!
    I ja uživam u ovim danima:)


    Kiss:)

    ReplyDelete
  11. Obozavam ovo doba godine,birati poklone za druge i razmisljati sta oni meni spremaju!Mogla sam samo kopirati tvoju shoes wish list;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  12. Ja i dalje nisam stigla,a htela sam da poranim ove godine:)Wish lista se u potpunosti podudara sa mojom.Bravo za Zagreb;)

    ReplyDelete
  13. Dok ja smislim sta kome da kupim, mogao bi Deda Mraz da spakuje i za mene bar jedan Guessov novcanik...mada, necu se buniti sta god sa ove tvoje liste da mi posalje :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja sam moju jelku vec okitila , ove godine sam malo poranila !:) Odlicne fotke , vrlo inspirativne !:)

    ReplyDelete
  15. Joj, ja sve to volim, i praznike i jelku i ukrase i sijalice ali nemam vremena!:/ I opet ću, kao i svaki put, u 5 do 12 trčati na sve strane...;)
    A wish listu ne smijem ni da počnem pisati. Vjerovatno bi postala nešto kao wish knjiga!;)

    ReplyDelete
  16. divno divno.. ovi momenti su neprocenjivi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...