26.12.11

Vice Versa


Još jedan editorijal za zaljub! Padam na ove retro, pa to ti je... Ima nešto u tim prošlim vremenima vazda privlačno (gledali ste "Ponoć u Parizu" - e, to vam je taj sindrom). Dobra stvar je što smo danas slobodni da izgledamo kako želimo! Mozda pedesete ili šezdesete ne možemo da proživimo, ali sigurno možemo da ih modno iznesemo.
Vratimo se editorijalu. Amber Valletta i Shalom Harlow: top modeli, voditeljke, glumice... You name it! I uz to najbolje prijateljice. Devedesetih su ih obožavali modni fotografi i dizajneri (pomenimo samo Lagerfelda i Galliana). Zajedno su pozirale za Vogue i 1993. i 1995. i 1997. i 2003. A evo ih ponovo! Vice Versa editorijal, US Vogue, januar 2012. By Steven Klein. 
Američki Vogue je na divan način otvorio novu modnu godinu. Don't you think? 






Ljubac! M.

9 comments:

  1. Nice! Poslednja fotka mi je nakako srce cele priče... Meni omiljena.

    p.s. Da li je moguće da nisi sastavila post o praznicima? :)))***

    ReplyDelete
  2. Ha-ha-ha, udavila sam, jel da? :)))
    Pa, mislim se, da malo odmorite posto sledi finale! :))))

    ReplyDelete
  3. Mnogo mi se svidja kako je uhvacena tenzija izmedju njih dve...sexy+classy!

    ReplyDelete
  4. malo sam kao oduševljena! živio retro chic! <3

    ReplyDelete
  5. Odlične retro slike, dobar editorijal.

    ReplyDelete
  6. Predzadnja fotka je fenomenalna. I macka ma zeni i outfiti <3

    ReplyDelete
  7. ja bih se takooo oblacila
    svaki svaki dan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...