12.12.11

Ostrvo na kom živi Louis Vuitton


Čisti FF (fashion fiction)! Ovo čudeso od stakla i čelika je niklo usred singapurskog Marina Bay-a. Ostrvo je dizajnirao arhitekta Moshe Safdie, a za unutrašnjost je bio zadužen toliko hvaljeni Peter Marino.
Kad se već zateknete u Singapuru, LV paviljon svakako ne smete propustiti, jel' tako? U paviljonu možete usidriti svoju jahtu, te u samu radnju možete doći sa mora. Prilazak je moguć i putem mostića koji ostrvo spaja sa kopnom. Ukoliko se, ipak, zadesite u Marina Bay Sands shopping centru, do LV ostrva možete stići pokretnim stepenicama koje vas vode kroz podvodni tunel pravo do centra paviljona. Oh, da napomenem da vas u tunelu čeka jedan pravi istorijsko-kulturni doživljaj! Naime, u njemu su izloženi čuveni LV koferi koji imaju veze sa pomorskim turizmom i transatlanskim putovanjima sa početka 20. veka, kao i dela nekolicine svetskih umetnika na temu ostrva. Ludo, ha?



Poput drugih LV prodavnica, i ova je dizajnirana u duhu grada u kom se nalazi. Ilustracija Singapura kubanskog umetnika Rubena Toleda nalazi se kod stepenica koje povezuju deo radnje sa nakitom i satovima i knjižaru u kojoj možete pronaći razne divne knjige iz oblasti kulture, dizajna, umetnosti i putovanja. FYI, Toledo je ilustrovao sve gradove u Louis Vuitton City Guide izdanjima još od 1998. godine.




Kada je unutrašnost paviljona u pitanju, Peter Marino je uposlio svoje vijuge kreativnog genijalca i osmislio raj za ljubitelje luksuza, kupovine i mora! Enterijerom dominiraju elementi vezani za nautiku poput drveta koje se koristi za izradu brodova ili jarbola okačenih za plafone. Poseban izazov je bio osmisliti način na koji je moguće iskoristiti dnevno svetlo koje dopire kroz veliku staklenu površinu za kvalitetno osvetljenje unutrašnjosti paviljona, a nikako na uštrb spektakularnog pogleda posetilaca na Marina Bay (laički objašnjeno:).





Posebno interesantan momenat predstavlja izgled terase na kojoj posetioci mogu predahnuti. Dizajnirana je da podseća na palubu luksuznog broda, sve evocirajući uspomene na zlatnu eru prekookeanskih putovanja.


Koliko je Louis Vuitton ostrvo fabulousno govori i podatak da ga je otvorila ništa manje fabulousna Cate Blanchett!


Neko voljan da putuje za Singapur? Ja, ja, ja...!!!








Ljubac! M.

18 comments:

  1. Ja inače ne volim ovakve, hm, zgrade,zbog glomaznosti i neke hladnoće kojom mi odišu, ali se ova, čini mi se, odlično uklopila uz ostatak, i unutrašnjost je divna :)
    Zanimljivo, u svakom slučaju.

    ReplyDelete
  2. pa...ne svidja mi se. previse Hi tech za moj ukus

    ReplyDelete
  3. ti to primas prijave za Singapur? jeeej...pisi i mene...i meneee! :) oni obazavaju megalomaniju i sve sto je high tech i to rade najbolje! mogu samo da zamislim kakav je osecaj kad se stvarno nadjes tamo...:*

    ReplyDelete
  4. bome cu da svrnem svojim brodom ;)))

    ReplyDelete
  5. Izgleda sjajno!
    Odličan blog btw!:)


    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  6. Singapure ja dakako mocan i predivan grad.. zapravo sve zavisi ko sta voli a ja ga volim :) a voleo bih i neki od izlozenih LV kofera ;) da se ne lazemo!

    ReplyDelete
  7. evo i ja sam dobrovoljac za put, nikakav problem :))

    ReplyDelete
  8. @Milan Boya: Jednog dana, Milance, jednog dana... :)
    Vidim ima dosta zainteresovanih - mozda pokrenem neki biznis sa turistickom agencijom :)))

    ReplyDelete
  9. toliko sanjam da odem tamo, a sada imam razlog vise!:)

    ReplyDelete
  10. Samo da cutis i piljis bez daha u fotke. Mislim da moje srce ovak onesto uzivo ne bi uspelo da podnese :))

    ReplyDelete
  11. beautiful!!!amazing blog!!!i'm following you!!!if you like mine,do the same!!

    ReplyDelete
  12. wow it looks so amazing and you look like you had heaps of fun!

    I have a great giveaway on my blog, come join it if you like! :)

    http://mojomade.blogspot.com
    Morgan xx

    ReplyDelete
  13. Such a nic post, I enjoyed it a lot! I like your sense of style! Wonderful photos!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  14. te ooogromne stepenice. Ubudjuju! #arhitetka! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...