9.12.11

I dream of white Christmas


Sutra kitim jelku! It's official! 
Da se ne lažemo, letnji sam čovek. Obožavam duge dane, temperature od 100 stepeni i vrele noći. Ali nekako pred ove praznike postanem sva euforična (toliko da iritiram ljude oko sebe, znam) i sva u onom "jaaaaoooojjj, raznež" elementu. Ne smeta mi ni brrrrr zima, ni bljuzgavica (jer ona je od snega, a sneg je tako lep!), ni gužve po radnjama, ni to što se smrači pre nego što izađem iz kancelarije. 
Manično ponavljanje stihova božićnih pesmica, kupovina do besvesti (minusu na računu, here I come!), konstantno oduševljavanje onim trima lampicama u centru grada - oh, well, that's just me!





Priznaćete, sezona praznika je tako romantična. A u novogodišnjoj noći čuda se dešavaju! Provereno! Nekoliko puta meni je donela dream-come-true momente. Heh, Deda Mrazovo maslo!




Ovakve pesme me podsećaju na detinjstvo i Disneyjeve crtaće. Ili na one divne stare filmove gde su sve žene prelepe, a muškarci džentlmeni, i koji se obavezno završavaju poljupcem, na primer, na ulicama snegom zavejanog Njujorka.
Da, da, sutra je dan D. Javiću vam kako je ispalo. Mada, za savršenu dekoraciju stvarno, stvarno mi je potreban jedan kamin! Pa tako je u filmovima!













Ljubac! M.

P.S. Deda Mraze, a da ipak padne malo snega? #trep, trep

19 comments:

  1. Baš si izabrala prekrasne slikice, uživala sam u njima!
    Uživaj u blagdanskom uređenju svoga doma, pusa:)

    ReplyDelete
  2. Prelepo , uvek me odusevis lepim tekstom i fotografijama :) Sve nas je uhvatila praznicna euforija :)

    ReplyDelete
  3. Kod mene se uvek desi da kitim jelku 30. ili 31. decembra koliko god se ja trudila da to bude ranije :)

    ReplyDelete
  4. Divan tekst i divne fotke! :)
    Ni ja nisam preterani ljubitelj zime (tj. hladnoce) ali uvek pokleknem pred praznicnom euforijom :)

    ReplyDelete
  5. Mene jos uvek ne hvata euforija. A prosle godine je izostala skroz, jer od posla ne stizem da skontam koji je mesec uopste :)

    ReplyDelete
  6. Slike su divne i tekst, tebe baš drma novogodišnja euforija:) jelku uvek kitim u poslednji čas, 30 ili 31, a i znam sebe, dosadila bi mi do nove godine pet puta da je već sad okitim:)

    ReplyDelete
  7. Uh, ja tako jedva čekam da je okitim a tako nemam vremena ni za šta...;)
    Divan tekst i divne fotke!

    ReplyDelete
  8. Jedva cemkam rezultate sutrasnjeg dana :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Volim kada pročitam da je još neko toliko u "božić svuda oko nas" raspoloženju. Apsolutno sam za. Ja sam jelku u dnevnoj sobi kod kuće okitila još prošle subote :D, ali moram još ukrasa kupiti. Rešila sam da idem korak po korak, tj da tokom čitavog decembra dodajem detalje i da nam kuća bude Christmas heaven do 20. recimo. Super mi je krenulo.

    A o kupovinama da i ne pričam. Danas sam uzela haljinu koju mi je kupio drug, koja je divna najdivnija. I dva para cipele+klač. Life is good!

    ReplyDelete
  10. Ne mora sneg, ali ja hocu kamin! Kako divne i inspirativne slike! Savrsen post!!

    ReplyDelete
  11. Volim sve to oko jelke , pa ukrasi , sve :)))

    ReplyDelete
  12. jedina stvar koju volim u vezi zime je to praznično raspoloženje.. juče sam baš kontala zvati opštinu /gradonačelnika/komunalno i derati se zašto grad već nije ukrašen a nema nam ni snijega pa mi nešto taško ide da se zadam ono potpuno :D aaa danas ide sesija sa onim dječijim Božićnim filmovima koji me uvijek taaaako oraspolože iako ne slavim Božić :D

    ReplyDelete
  13. Super post,potpuno te razumem i ja sam inace u ovo doba vec uveliko u praznicno raspolozenju,ali ove godine ne stizem jos da se prepustim:)Sto se kicenja i kuce jelke tiče,to mi je najdraži deo praznika:)

    ReplyDelete
  14. Zimu volim samo zbog praznici ali ja sam letno dete i leto je moje godisno doba =)

    Lep post i blog, pratim te =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ohh kako ljepe slicice!Ne mogu da jih se nagledam! Ove godine nikako da me uhvati to praznično raspolozenje ali poslje ovog posta.. hmm mozda bi i ja mogla vec poceti kititi jelku!

    ReplyDelete
  16. Podržavam ovu temu u potpunosti, predpostavljam da su dragi ljudi oko mene i praznična atmosfera u pojedinim gradovima uticali na ovakvo raspoloženje :) obožavam praznike :)

    ReplyDelete
  17. Prvi fotos je objasnio moj decembar! :)))

    ReplyDelete
  18. divne fotografije!!i post!!i ja bih vec kitila i kupovala/pakovala poklone ali sve kao mislim rano je...zadovoljicu se jelkicom u sobi a posle velika u dnevnoj za grand finale:))
    Santa let it snow!!!makar za sneska na simsu!

    craftygroove.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...