27.11.11

Wanna be Cinderella


Juče krenem ja u potragu za čizmama... Jedna radnjica, druga, treća (ako neko zna više od tri prodavnice solidne obuće u Novom Sadu, neka mi obavezno javi!). I onda se lepo isfrustrirana vratim kući. O, dobro, prvo sam pojela jedno parče Schwarzwald torte u Atini - da se malo smirim. I posle sumiram... Izbor ionako diskutabilan. A još kad tražim crne (ne znam zašto se uvek, ali uvek uhvatim za braon čizme), ravne (bye, bye, štiklice), onako prave čizme za sneg - e tu mi nije preostalo ništa drugo nego da padnem u očaj... 
Dođem kući (već malo bolje raspoložena - slatko čini čuda!), sedam za komp, i vogue.co.uk me u momentu odvraća od moje planirane iz revolta šoping apstinencije! 100 najboljih cipelica za jesen/zimu na jednom mestu. A kakvih tu komada ima! Metalik i jarke boje su izgleda apsolutni trendovi, a ja se već vidim kao poklonica istih! Zanemarite činjenicu da gotovo ni jedne ne podpadaju pod onu kategoriju "zimske cipele" i uživajte u cipelicama kakve bi Carrie Bradshaw zasigurno posedovala u svojoj kolekciji.
Deda Mraze, samo jedne, važi? :)











































Ljubac! M.

16 comments:

  1. Uf stvarno ima prelepih.Ja najviše mrzim kad se tako naošrim za šoping i ne nadjem šta sam planirala pa se ili vratim praznih ruku ili potrošim are na druge stvari..:(

    ReplyDelete
  2. Jao i ja muku mucim. Sto sam modelima sto sa brojem.
    A ove cipelice su divne.

    ReplyDelete
  3. aaaa pa kako mislis samo jedne :))
    ne ide, deda daj bar deset :)

    ReplyDelete
  4. sto nam to radish...? i vidish da ni VOGUE nema crne ravne na listi! :))

    ReplyDelete
  5. Ju, ju, ju.... :D
    I to pred spavanje.

    ReplyDelete
  6. joooj kako bi ja volila pobjediti u lottu da si kupim Milioncic cipelica :)

    ReplyDelete
  7. predobreee su! da mi ih je barem pola imat :D

    Pusa,
    N.
    Visit LA STYLE MUSE

    ReplyDelete
  8. ajme, ne mogu se odlučiti koje su mi ljepše. želim sve! <3

    ReplyDelete
  9. cipela nikad dosta, divne su sve!

    ReplyDelete
  10. Ti si skromna, ja želim sve, deda mraz ako hoće da me uveri da postoji, mora da mi donese bar 10 pari :)

    ReplyDelete
  11. I ja ću biti skromna i reći jedne> McQueen crvene čizmice!Sasvim dovoljno! hehe :)

    ReplyDelete
  12. najbolje su river island cizme, odavno nisam nesto tako lijepo vidjela! citamo se :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...