11.11.11

Vikend, jupi jej!


Oh, kako volim petak popodne! Kujem planove, psihički se pripremam za lenčarenje i uživanje! Javlja mi se, biće ovo diiiivan vikend...!
I mada sam petkovima uvek preumorna i isceđena kao limun, moral mi je neizostavno na visokom nivou i jedva čekam da ugledam home sweet home.
Zažmuriću na sve sve što me nervira...


Razvlačiću se po krevetu bar pola dana! Ali ću se truditi da ne prespavam jutra, jer jutra vikendom su najlepša...








Breakfast in bed, mmmm....




I. & ja planiramo pohod na Najlon pijacu u potrazi za vintage ramovima kako bi napravili nešto ovako...




Pa i ako ne nađemo ništa zanimljivo, od onih slatkih bakica koje prodaju cveće uzećemo bar jedan buketić za trpezarijski sto!



Otrčaću na čas baleta...


A kad me I. sačeka posle časa, malo ćemo šetati... Svratiti do poslastičarnice.







I možda otići u bioskop?

Photobucket

Pod ruku svog najoštrijeg kritičara (brata) pa u brief shopping... Švrć po radnjama. Mora se i to zarad savršenosti ovog vikenda!




Saturday night fever!

Photobucket






Nedelja je rezervisana za kafu ili toplu čokoladu sa drugaricama.






Za BlogLOVEanje! Knjige i sjajne, mirišljave časopise.







Za pripremanje poslastica. (Već vidim kako se I. smeje dok ovo čita i gleda naredni gifić - u fazonu, da ne lažem ljude da ja nešto kuvam. Pre će on biti taj koji će smućkati muffine ili nešto slično divno i ukusno!:)

Photobucket

Last but not the least - savršeni film za savršeni kraj vikenda...


Ljubac! M.

21 comments:

  1. Kroz tvoj post i ja sam s tobom proživjela jedan savršeni vikend! Želim ti upravo takav savršen i zabavan vikend kakvog si i sama zamislila!:) Uživaj!

    ReplyDelete
  2. Odusevljena sam postom , ovo je savrseni vikend:)

    ReplyDelete
  3. Ajme, ovo je savrsenstvo. Bas tjeras na ljencarenje. :))
    xx

    ReplyDelete
  4. Prelep post, a ovo mi je sve samo ne lenčarenje, pun vikend divnih obaveza :)
    P.s. želim sve ove čarapice sa prve slike <3

    ReplyDelete
  5. ja moram nesto da skuckam #rokovi :)
    te se drzim svog ponedeljka :D

    ReplyDelete
  6. Zavidim na sjajnom vikendu..moj će nažalost biti skoncentrisan na obaveze:)

    ReplyDelete
  7. Ovo staviti kao recept za savršeni vikend!

    ReplyDelete
  8. Awww post koji opisuje vikend iz snova. Nazalost moj vikend nije ni priblizno tako lep. :(

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. idila vikend.....moj je drugaciji ...ali svakako zelim da mi zivot izgleda kao sa svih tih fotografija hahahha

    ReplyDelete
  10. I moj ce biti nekako ovakav... bez baleta, razume se! :)))) :*

    ReplyDelete
  11. Kako su dobre ove fotke...super blogic! :)


    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  12. prosao je vikend, ali lepo si mi ovim postom vratila vikend raspolozenje!:)

    ReplyDelete
  13. Drago mi je sto sam vas inspirisala, drugari!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...