15.11.11

Twój Styl


Naslov je na poljskom. Mada u potpunosti razumljiv. Pre neki dan iz Poljske mi na poklon stigoše ove novinice (već znaju ljudi šta najviše volim!). Kako sam 2 meseca svog studentskog života (eh, lepo i davno bilo) provela upravo u Varšavi, ponešto i mogu da pročitam. Kad ništa ne razumem, ja onda samo gledam sličice. 
A na sličicama - lepa Anja Rubik! Kao da su mene pitali! 





Među mnoštvom intervjua sa poznatim Poljacima, našao se i onaj sa Annom Sheppard, kostimografkinjom koja može da se pohvali saradnjom sa Polanskim, Tarantinom i Spielbergom, ali i dvema nominacijama za Oscara.




Modni editorijali, ruku na srculence, i nisu nešto, pogotovo ovaj u retro fazonu.





Drugi mi je ipak nešto bolji, jer na fotkicama dominira Versace for H&M odeća! Stvarčice sa moje wish liste (pod rednim brojevima 7, 12 i 19, tj. crna kožna haljina, crvena haljina sa prorezima i plava šarena haljina) u poljskim prodavnicama će se naći 19. novembra (a verujte mi na reč, varšavski H&M-ovi su oni megalomanski, na 105 nivoa, divni, prosto divni). 
E sad malecna digresija... Danas baš na internetu čitam o uslovima kupovine stvari iz ove kolekcije u H&M prodavnicama worldwide. Znate ono, nije dosta što ste kampovali od 3 ujutru! Ne, ne... Morate još upasti u jednu od 14 grupa od po 20 ljudi. Onda opet čekate, čekate... Kad vaša grupa dođe na red - trk, jer imate svega 15 minuta za kupovinu. A možete da kupite svega 2 komada od iste stvarčice. Za one koji nisu upali u te famozne grupe, šta ostane - ostane! Ako mene pitate, ovo više na liči na situaciju sa izdavanjem ličnih dokumenata u Novom Sadu, nego na kupovinu! Mada, OK, H&M-ić samo ne želi da nas posle neko preko eBay-a odere za te iste komade. A vredi li se pomučiti - procenite sami...






I najbolje za kraj... Uz novinice se dobije i ova slatkica od agende za 2012. godinu (kalendarzyk, kako oni kažu). Moja je ova crna sa ilustracijom Anne Halarewicz. Eto društva mojim neseserima, Labellima, flash memorijama, časopisima i drugim preko potrebnim (čitaj: apsolutno nepotrebnim) stvarčicama u mojoj torbi!


Ljubac! M.

13 comments:

  1. Slika devojke sa psima me je odusevila!

    ReplyDelete
  2. cak sam i ja duduk za poljski uspela da razumem :)
    za editorijale se slazem, pratim pomalo (koliko stignem) magazine sa svih strana sveta, a poljska, rumunska, ceska izdanja me skoro nikada ne oduseve
    sto se h&ma tice, preteruju i dosadjuju, ideja je na samom pocetku dobra, ali sad se ovo izvrnulo u svoju suprotnost, nije dostupno, nije jeftino
    i? pfffffff
    a notes sjajan! malo mi zalicio na one stare lanvin <3

    ReplyDelete
  3. Blago tebi na poklonima, a kad je Versace for H&M u pitanju, zezaju malo, ali moze im se!:)

    ReplyDelete
  4. Notes je meden, mnogo mi se sviđa, ja jako volim te slatke girly stvarčice :D
    A uslovi kupovine u H&m-u su me šokirali, blago rečeno, bezobrazni su samo tako, moje mišljenje :)

    ReplyDelete
  5. Ja bih cekala za crnu koznu haljinu bez obzira na uslove i mucenje, mada cene su piffff!/ kad cekam u supu mogu i u h&m.../

    ReplyDelete
  6. Mogla bih odabrati bar stvari iz Versace for H&M kolekcije,ali jos uvijek je to za nas smrtnike luksuz;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  7. Da, da, videla sam cene... Heh, zanimljivo... :))
    @ Jelena K: Da, stvarno je tako - npr. domaci ELLE editorijali su mi kudikamo bolji! (mada se to isto za domaci Cosmopolitan, nazalost, uglavnom ne moze reci:) Poljski Elle je dosta dobar, ali su fotkice mahom preuzete iz drugih stranih izdanja.

    ReplyDelete
  8. Uf kako zavidim zbog ove agendice..padam na takve stvarčice!A o novinama da ne govorim..pravi sam zavisnik:)
    Za H&M sam razočarana,stvarno su ga zakomplikovali i cene su..:(

    ReplyDelete
  9. da znam za tu foru sa listom,kao ne mozes da se vratis i slicno,drugari neki idu sada u madjarsku zbog toga sto su na listi,meni to zvuci tako srednji vek i milostinja,na fazon,sada smo mi vama,sirotinji udelili malo hrane,zbog koje cete se biti,i imati tu foru sta mozete naci za 15 min...uzas!!!

    ReplyDelete
  10. oh,pa neko ti je poslao bas divan pokloncic...agenda je prekjut! :)
    a za H&M tirkiz-plavo-zelena haljina mi je divna, ali nekako se izgubila draz, poenta...skupo i tesko dostupno! :( ...mada nama nije dostupno nikako,tako da... :P
    super post! :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...