2.11.11

She runs the bases like a choo-choo train


Osim onoga što sam "pokupila" iz američkih ljubavnih limunadica, o bejzbolu nemam blage! Znam da jedan baca, drugi udara, a svi posle nešto trče po terenu. I znam da glavni lik (čiji zadatak je da udari loptu bejzbol palicom) u kritičnom momentu obavezno prva dva puta promaši, a treći i poslednji put pogodi lopticu onako baš dobro i bude heroj utakmice i dobije glavnu cheerleadersicu!
E, a kad moda umeša svoje prstiće u bejzbol, tad već znam svašta. Frabulous & frantastic Marina nam je skoro pisala o super cool bejzbol kapama koje su se ušunjale u outfite raznoraznih stylish persona. Čitali ste, verujem?
I taman planirajući neki bejzbol vikend outfit, naleteh na ovaj editorijal - Denim & Baseball! Elle Italia (septembarsko izdanje - malko kasnim, znam) dao nam je pregršt modnih bejzbol ideja! Kratki šljokičasti rukavi na koledžici? Štikle i bejzbol kapa? Zvuči nespojivo? Ehhh, samo pogledajte! David Burton je ovekovečio prelepu, tip-top sređenu Olgu Maliouk dok se mota po bejzbol stadionu, svlačionicama (muškim!:) i tribinama. Instant se inspirišem!
Još kad bi i meni lokne ovako savršeno stajale dok se bavim sportom, eeee...! 
















Ljubac! M.

13 comments:

  1. Obožavam taj spoj-nespojivog!Idealno za razbijanje dosadne svakodnevnice:)Editorijal je sjajan..pozajmljujem neke sličice:)

    ReplyDelete
  2. sto se mene tice sve komplet bejzbol mi je ok!

    ReplyDelete
  3. Svugdje mi moramo proviriti.
    Odlican look na svakoj fotki :)

    ReplyDelete
  4. ja na ovo dodajem onu hit epizodu kad se keri smuva sa bejzbol igracem
    sve u onoj ludoj bundi i stiklicama na tribinama
    ma hit :)

    ReplyDelete
  5. @ Jelena K: Daaaa! Sve u inat Zverki! :))

    ReplyDelete
  6. Kako je prelijepa, super su mi fotke i sve mi je toliko divno, spojivo, nespojivo, otkačeno i damski! :)

    ReplyDelete
  7. obozavam ovaj stil :D
    molim te poseti moj blog, nova sam :)

    www.jojasweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. sjajno! o bejzbolu znam isto iz tih smesnih filmova,lol :)))

    ReplyDelete
  9. Love it!! so amazing pictures! Im gonna keep some of them on my mac!

    Kisses!!

    www.juliphotodiary.com

    ReplyDelete
  10. Slozili smo se oko ovoga! Nego sta. Samo da iskopam sve svoje gimnazijske kackete i eto me! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...