24.11.11

London calling...


Planirate kratki city break? Oh, blago vama! U tom slučaju, imam jedan super cute predlog za vas. Spakujte svoju fabulous odeću i asesoare koje planirate da prošetate u novoj sredini u ove med medeni koferčiće! Nova mini kolekcija londonske robne kuće Liberty se sastoji od kofera u četiri različita retro printa. 
Ma, znam, znam... Točkići su taaako praktični! Ipak, ukoliko imate nekog ko će kofere nositi umesto vas dok vi vrckate na štiklicama, ovo romantično koferče je baš ono što vam je potrebno!





A onda mi đavo nije dao mira, pa sam potražila nešto više informacija o robnoj kući koja pravi i prodaje nešto tako slatko poput ovih putnih dodataka. Nikada nisam bila u Londonu, pa mi je Liberty London pravo pravcato otkrovenje! Čudo, divota, raaaj u Regent ulici! Robna kuća u koju kad ušetate kao da ste ušetali u davnu 1875. godinu kada je i osnovana. Kažu, Liberty je iconic robna kuća u kojoj se sreću najnovija moda i klasični dizajn. Sinonim za luksuz. Eh, sve što ja volim!




Iako nije bilo u planu da ovaj post ima bilo kakve veze sa predstojećim praznicima (već na spisku imam gomilu postova o tome i u decembru ću vas prosto ugušiti svojom prazničnom euforijom:), ne mogu da odolim, te vam kačim sličice Christmas 2011 Liberty izloga. Holiday freak, znam! Ali šta ću kad su prava umetnost iza stakla!













Ljubac! M.

19 comments:

  1. Obožavam Božićne izloge <3 I to što na "zapadu" B. počne još u novembru! Meni mama ne da da ukrašavam kuću već sada, pa smo postigle kompromis da to počnem 1. decembra. Ali zato će se stan u Ljubljani ovaj vikend pretvoriti na christmas heaven, ne bila ja-ja :D

    Propustih ovu robnu kuću kad sam bila u Londonu, čini se zanimljivo. Sledeći put definitivno idem na više od 3 dana!

    ReplyDelete
  2. Damn želim ovaj kofer! kako su savršeni..ajoooj. London mi je veliki san, samo skupljam lokacije "za posjetiti" kad odem..i ovo ide na listu :D

    ReplyDelete
  3. Fotografije su divneeeee! Pratimmm:P
    http://angeliquedama.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fantastične fotke! A ovi koferi su mi odavno na listi :)))

    www.stills.rs

    ReplyDelete
  5. Uh, mnogo su dobri! Ne bi mi bio problem
    ni da ih sama vukljam, e toliko mi se sviđaju!:)
    Još kad bih se zaputila u London...;)

    ReplyDelete
  6. heheh pa u srce me gadjas
    cekam neki honorar, a i cekam jednu informaciju
    ako se te dve stvari poklope eto mene u londonu :))
    sama sebi drzim palceve
    samo da odem, a lako za kofer :))

    ReplyDelete
  7. Izlozi su savršeni, prelepo, a ne znam ni koji mi je kofer lepši, volim te retro samo tako <3

    ReplyDelete
  8. Prelepi su!Ne treba dva puta da kazes,ja bih se spakovala ovog momenta i zbrisala.A praznike obozavam,izlozi me uvek odusevlavaju pravo sam dete:)

    ReplyDelete
  9. oh wow, those little suitcases are amazing! Selfridges is just the best, I lived in London for 2,5 years, I miss it lots! will follow, loving your pictures!
    xx
    Kristina

    ReplyDelete
  10. Prdivan post!! Baš onako mami, poziva i tjera suze na oči...jer mi je novčanik prazan :)

    ReplyDelete
  11. izlozi su nestvarniii, a kofercici preslatki!!

    ReplyDelete
  12. :)))) obozavam Bozicnu i novogodisnju euforiju ♥ Jedva cekam da i u Beogradu krene punom parom!!!

    ReplyDelete
  13. a joooj,
    prvo predivan mi je post!
    drugo, hvala na dijeljenju stranice!
    i jos : koferi su prepreDIVNI!

    :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...