7.11.11

Karl & Sephora


Obrni, okreni, ja uvek nekako završim diveći se Karlu Lagerfeldu! Sve čega se čika Karl lati - pretvara se u suvo zlato! Genijalac na kub!
Poslednje čime nas je the one and only Karl obradovao jeste njegova saradnja sa Sephorom. Volimo Karla, volimo Sephoru, pa šta tu može da omane? Još koliko danas u evropske i singapurske Sephora parfimerije stići će kolekcija svakojakih divota koje život znače by Karl Lagerfeld. Parfem Karleidoscope, senke i lakići u presimpa pakovanjima, neseseri, lutka sa likom kreatora (!), snežna kugla (mada se u njoj ne nalazi sneg, nego zlatni listići, how appropriate) sa figurom kreatora u njoj (!!)...
Kolekcija mi je skroz u prazničnom fazonu. Lepo bi bilo naći ovako nešto ispod jelke! Eto predloga...




Ljubac! M.

14 comments:

  1. videh ovo...ne koristim sminku..ali zelim tu senku s karlovom siluetom...volim ga bas

    ReplyDelete
  2. heheh vec u subotu onjusila :)
    super je karl! :)

    ReplyDelete
  3. uf kako bi mene obradovalo nesto od ovog ispod jelke :)
    skroz mi je simpaticno...

    http://www.embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pakovanja su me oduševila, potpuno originalno :)

    ReplyDelete
  5. divno! Dodajem bilo sta iz ove kolekcije na svoju rodjendansku poklon listu, hehe!:)

    ReplyDelete
  6. Najgenijalnija mi je kutija za lakove. Njegova silueta za otvaranje. Pa misilim. Stvarno carski!

    ReplyDelete
  7. Cool stuff!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Karl je čovek genije, majstor, faca, lik, genije, ah da to sam rekla, ma hocu da sam Karl:)

    ReplyDelete
  10. odlicno!!

    http://fromparis-with-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. miljenik moje mame, morat cu je upozoriti na ovo... :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...