5.10.11

To Bee, or not to Bee!


Oh, pa i bilo je vreme da se malo dotaknem stila divne Blair a.k.a. Bee sa bloga Atlantic-Pacific. Par njenih fotografija ste mogli videti u nekim od mojih "Mila je odvalila vilicu nad ovim slikama" postovima, ali o njoj još nije bilo ni reči. Ako je nekim slučajem ne pratite, sigurno ste za nju čuli kada je (one of my favourites) Ko ne voli cipele... pisala o njoj. 
Danas ipak više o uticaju njenog prepoznatljivog stila na neke druge blogerke. Nekad se te sitne imitacije ogledaju u načinu poziranja, punđici na vr' glave, uzdignutom reveru belog sakoa ili kombinovanju prugica i kockica. A nekad je u pitanju nepopularna "copy-paste" varijanta.
Kod Bee inspiracije na pretek! Izaberite šta vam se sviđa, razmislite, smućkajte i instalirajte malo "Bee-stila" u sopstveni! (Pssst, jesenji outfiti su joj da se zaljubiš...)

Late Afternoon (i ovu slatkicu jako volim)

 






















Ljubac! M. 

11 comments:

  1. naravno da je pratimo! prekrasna je!
    imam cijeli album sa idejama na kompu posvećen njoj.ovakve sure su stvarno inspiracija!


    http://babylovesfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odusevljena sam ovom devojkom i zaludjena njenim kombinacijama i smeloscu!

    ReplyDelete
  3. jeij prvo hvala :blush:
    a drugo boooze ta zena, ja je se ne mogu nagledati
    uvek cekam da mi se nakupi par postova
    onda gledam, zoomiram, uzdisem
    moda koja hoda!
    bicu smesna pa cu reci alal joj vera :))
    al stvarno alal :))))

    ReplyDelete
  4. Sve su tako dobro obučene! Super post!



    hugs and kisses by Mani.

    ReplyDelete
  5. Jako mi se sviđaju svi modeli koje si odabrala!
    Prekrasne kombinacije, model...

    Kiss:)

    ReplyDelete
  6. ona je genije bre! :) isto...najvise volim kad mi se nakupi vise njenih postova /najvise sam izdrzala do 3 :) hehe/ i ondaaa...uzivancijaaaa! super post!!!:)

    ReplyDelete
  7. E pa da :D na par ovih sam vec naisla , lijepo sto dijelis :D super, super :D

    ReplyDelete
  8. Njen stil je sjajan!:) sve kombinacije su predivne :)

    ReplyDelete
  9. Nije ni cudo sto se mnoge ugledaju na nju,bukvalno svaka kombinacija na blogu je bez greske!Mogu da kazem da mi je jedna od najomiljenijh blogerki,njene postove ne propustam:)

    ReplyDelete
  10. Jednostavno je fenomenalna, kao i svi, tako i ja, uzdišem, gledam, patim. Ajde što ima sve te predivne komade odeće, ali kako ih nosi!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...