20.10.11

Skipping Winter


Preskačemo zimu, bar na kratko. I preskačemo okean, pa smo na američkom tlu. Nikad stvarno bila. Al' onako virtuelno - ihhhh, gotovo da živim tamo!
Nego, internetom kruže fotkice divnoća koje su nam za proleće spremili omiljeni američki brendovi. Jeste da zima dolazi, al' nama je toplo oko srca! Take a peek!

J. Crew Spring 2012 Accessories Preview

Cipele u svim (stvarno svim) bojama! Pa kaišići, ešarpe, nakit. Tooorbe! Milina jedna! Jenna Lyons nas iznova navodi da na wish liste uvrstimo svašta nešto made by J. Crew.










Kate Spade Spring 2012 Presentation

Ženstvena odeća, super slatki printovi i vespa! Deborah Lloyd, inspirisana životom australijske umetnice Florence Broadhurst, stvorila je još jednu kolekciju za poželeti. Osim što je na odeću, asesoare, famoznu vespicu i slatke stvari za kuću "nalepila" Florencine printove, Deborah je kolekciju pravila tako da se kroz nju može pričati gotovo filmska priča o životu ove umetnice. 
Florence Broadhurst je žena koja je proputovala ceo svet, pevačica, osnivač Broadhurst Akademije za violinu, banjo ukulele, pevanje, moderni i klasični ples i žurnalistiku u Šangaju, slikarka, osnivač kompanije Australian (Hand Printed) Wallpapers Pty Ltd (prve te vrste u svetu) i žena koja je (1977) ubijena pod nikada razjašnjenim okolnostima. 
Razumete da ova kolekcija nije mogla biti nikako drugačija do zanimljiva i inspirativna. Za uživanje!  










Ljubac! M.

18 comments:

  1. Odličan post, koliko divnih modela, cipelica, torbica... ah... obožavam ih!

    Lijep pozdrav iz kišne Rijeke i svrati na čaj:)

    ReplyDelete
  2. Jao boje,cipelice,nakit..ne znam sta pre da gledam.Divota jedna:)

    ReplyDelete
  3. trudim se da ne gledam
    dok ne stignu kod nas, ne smem vise o njima
    a volim ih kao da su mi rod rodjeni :)

    ReplyDelete
  4. @ Zondra: E, da znas da bih mogla! Nisam nikad bila u lepoj Rijeci :) Hvala na pozivu :)
    @ Jelena K: Znam kako ti je! I ja imam listu onih za kojima patim, a koji bi stvarno vec jednom mogli da se pojave na ovim prostorima.. :)

    ReplyDelete
  5. Divno, divno! Sve je tako lijepo i šareno...

    ReplyDelete
  6. J. Crew Spring 2012 Accessories - moji su!:) hehe

    ReplyDelete
  7. pravi mali obojeni raj! a skuter je blesav totalno :)

    ReplyDelete
  8. joj želim ovaj Kate Spade skuter! odličan ti je blog, žao mi je što sam ga tek sad otkrila, ali od sad ništa ne propuštam, baš mi se sviđa i kako pišeš i pratim te!

    ReplyDelete
  9. Evo još jedne koja je tek sada otkrila blog, nažalost, a sviđa mi se baš :)
    Ja želim sve sa potpisom J. Crew, koje šarenilo, savršeno, torbe su perfektne :)
    Pratim takođe ;)

    ReplyDelete
  10. wow,koloritni praznik za oci...evo otvaram svoj orman nek se usele odmah:)

    ReplyDelete
  11. Opasan post po mene! Ne smem još da se teleportujem na S/S 2012! :) Odličan izbor brendova (takođe su i meni među omiljenim).

    ReplyDelete
  12. obozavam i Kate Spade i J. Crew, ne zna se sta vise volim...:)

    ReplyDelete
  13. Jeee boje!Sve bih nosila;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  14. Odlican blog :)
    Ovo je predivno,i ja bih da preskocim zimuu :)

    ReplyDelete
  15. Wonderful pics, great collection, so many pretty things!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...