10.10.11

Olivia. Nuff said.


The Olivia, tačnije. Kraljica uličnog stila, crvenih tepiha i marketinških kampanja. My fave NY city girl, for sure. Devojka čiji stil ubija koliko je dobar, i čiji bih garderober u potpunosti prisvojila! 
Bila je to ljubav na prvo gledanje - ona na MTV-u u "The City"-ju, a ja na svom kauču ispred TV-a. Od tada je uspešno uhodim i svaki put kada su se pojavljivale njene fotkice na netu, ja sam to istog momenta videla i obožavala. Haljine, cipele, torbice, pantalone, košuljice. Nakit, tiha patnja! Od gore pomenutog reality-ja, preko onih fabuloznih (već spominjanih) Roberta Freymann ogrlica koje je dizajnirala, sporadičnih pojavljivanja na nekim very fashion eventima, Tibi kampanje, glavnih uloga u editorijalima modnih časopisa, pa sve do uber-super-stylish Mango kampanje (e, to mi je već bila jagodica na šlagu, s obzirom na moju dugogodišnju odanost Mango odećici), Olivia je stilski briljirala. Odličan, sto pet.







Za sve obožavaoce njenog lika i dela imam jednu diiivnu vest! Svideće vam se, znam! 
Naime, od pre nekoliko dana sve ono što je registrovao stilski radar gospođice Palermo (a to je jedan opasno efikasan radar, ako mene pitate) možete pronaći na njenom oficijelnom blogu www.oliviapalermo.com. Vidim, Olivia, družićemo se!
















Ljubac! M.

9 comments:

  1. Slatka je i ima odlicne kombinacije.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Oprosti, tipkovnica je poludjela:)
    Treča sreća:)
    Napisah da si je prekrasno opisala i da je divna!

    Pozdrav:)

    ReplyDelete
  5. bruuuuji internet o ovome
    sve sto radi, radi sa stilom #volim

    ReplyDelete
  6. koliko ja nju volim i u The City-u...onako zlu i kuckastu i savrsenu....samo sam ga zbog nje i gledala

    ReplyDelete
  7. ja nju ne volEm u City-ju... Bas mislim da nije takva. Da je neko srce. :)

    ReplyDelete
  8. Pa ja ne znam postoji li osoba koja ne voli njezin stil! Divna je stvarno :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...