14.10.11

My wannabe autumn


Danas malo Polyvorisanja! Onako lagano, predvikendovsko...
Nisam se do sada bavila ovim slaganjem, kombinovanjem, biranjem, prebiranjem, add-remove-publish rabotom na Polyvoru. Zarad nekog eksperimenta, otvorila sam nalog i sklepala par kolaža. I mogu vam reći da je u pitanju odlična anti-stress terapija. Onako, mozak na pašu, udubiš se kao da ti život od toga zavisi i puf! - rezultat je kolaž made by you. Flashback... Setih se časova likovnog u osnovnoj školi. 
Elem, ne znam da li ćemo Polyvore i ja započeti i neku ozbiljniju vezu, ali u svakom slučaju bilo je zabavno. Kolaže vam kačim uz ovaj post. Jer nekako na njima je dobar deo moje wannabe modne jeseni (minus cigareta, da se razumemo:). 
Ukoliko neko ima informaciju gde prikazane stvarčice mogu pronaći po desetostruko nižoj ceni, molim hitno da mi se obrati! 
Uživajte u vikendu!






















 

























Ljubac! M.

6 comments:

  1. A ni ja nemam polyvore, a cini se bas interesano, obozavam kolaze, moracu da probam. Tvoji su diiivni...neki jesenji...bez-sivkasto-zuto-narandzasta haljina je divna, sesir imaaam...i obozavam ga /Bershka prosla zima/... a neki bas onakvi kakva zelim da mi bude jesen...sljokicava, plava, plisirana :) super! uzivajte u druzenju polyvore & ti ;) :*

    ReplyDelete
  2. koliko su ti divni kolazi da i meni dodje da se poigram na polyvor-u :))

    ReplyDelete
  3. divim se ljudima kako umeju da naprave ove setove, ja ne umem..smrc :D

    ReplyDelete
  4. Lepiiiiii....Poslednji favorit!!!

    ReplyDelete
  5. ja sam sa njim baaaas bila u vezi
    provalila ga negde 2008. godine cini mi se, bas sam volela da se poigram
    posebno na poslu kad utihnu ideje.. eh to su bili dani...

    ReplyDelete
  6. predivni su kolazi, divota jedna....:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...