28.10.11

Mihano Momosa


Što volim kad me neko onako BAŠ oduševi! Marko Marosiuk, Ines Janković, dobili ste novog člana u grupi mojih omiljenih, a domaćih. 
Mihano Momosa je novi brend na domaćoj modnoj sceni iza koga stoji kreativni mastermind mladog dizajnera Mihaila Anušića. U City magazinu sam zapazila najavu za njegovu reviju na 30. Amstel Fashion Weeku u Beogradu i momentalno sam se zaljubila u nežne, pufnaste, penaste haljine koje su bile na fotografiji! Samo bacite pogled na ovaj divni S/S 2012 lookbook. Treba li da naglašavam kako želim bar jednu, dve haljinice? Tri, četiri, možda pet...? :)
























Mihano Momosa revija je održana sinoć u Belexpocentru, pa sam danas razgledala sličice sa iste (živeo internet!). Korseti, peruškice, čipka... Šljooookice! Ma, divota! Mihano Momosa, i zvanično si likeovan!












Ljubac! M.

P.S. Kada sam pripremala post o Mihano Momosa haljinama nisam znala da su ove divne fotkice delo naše slatke Vanje (skinula sam ih sa MM facebook strane)! Vanjče, izvinjavam se na propustu, ali evo sad ga ispravljam. Dakle, fashion show photos by Vanja M.

17 comments:

  1. I ja sam odusevljena,ne zna se sta je bolje:)

    ReplyDelete
  2. skoro nisam bila ovako odusevljena!!!

    ReplyDelete
  3. Odlicno, svetski...ma perfekcija

    ReplyDelete
  4. Odusevljena sam! Nemam reci, kolekcija je bajkovita! :))

    ReplyDelete
  5. Ajme sjajno! Želim nešto, ustvari, želim sveee

    ReplyDelete
  6. MM ima taj efekat da sto ga vise gledas sve vise ti se dopada....predivan...na kraju cu se i ja zaljubiti..iako sam sada u nekoj mracnoj minimalistickoj fazi....
    Marko,ljubav moja,bio je predivan....
    a sto se tice Ines,ja zaista ne razumem sta je vama sa njom,devojka je fazon Marijane Mateus,placa da joj sve siju,izajniraju,plus,tu nema apsolutno niceg inovativnog sve sama sigurica,Zara fazon.....

    ReplyDelete
  7. @ Elena: He-he, obozavam tvoje komentare! :))
    MM i Marko - couldn't agree more!
    A za Ines, znas kako... Za nas koje po 8 sati sedimo u kancelariji, takvi outfiti su san snova! Sigurica - definitivno, ali i sigurica ima svoje ciljno trziste! :)

    ReplyDelete
  8. ODUŠEVLJENA! <3 <3 <3 Prelijepe meke forme, lijepi tonovi, sve mi srcu drago! :)

    ReplyDelete
  9. Ima jako zanimljivih komada, vidim se u nekim :)

    http://littlefashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Prelepe haljine i super lookbook!

    ReplyDelete
  11. odlicna kolekcija!

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. pa upravo,sigurica nije za fw,i nikako za to da se ubraja za najbolje kolekcije fw...to je nezamislivo,ona placa,u stvari toliko je losa da ne placa te jadne zene da joj to siju i kreiraju...u odnosu na ostale dizajnere koji se mesecima muce za to da urade nesto novo,ili dobro,ali dobro i novo......kapiras o cemu ti pricam.....

    ReplyDelete
  13. @ Elena: Kako sam totalno neupucena kad su takve pojedinosti u pitanju, vidim da tebi treba da se obratim za insiderske informacije! :))
    Slazem se da je kod autorskih kolekcija originalnost kriterijum br. 1...

    ReplyDelete
  14. hehe, super mi je kad vidim da se koriste ove moje slicice :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...