24.10.11

Home sweet home!

Tmuran dan. Pa još ponedeljak. Ma, who cares, verujte mi! Jer danas se inspirišemo sve u 16! Hvatajte beleške!
Na blogu Cocorosa slučajno sam naletela na jedan postić koji mi je bio toliko sladak da sam morala da ga podelim sa vama...
Znate one divne blogerke čije outfit postove jedva čekamo? Za čijom odećom (i količinom iste) redovno uzdišemo? Posle fotkica koje slede više nećemo želeti samo njihove garderobere, nego njihov celokupan životni prostor! 
Ako one izgledaju kao da su iskočile iz nekog modnog časopisa, njihovi stanovi su kao iz Interior design priručnika. I ima tu neke logike - poput outfita i njihov životni prostor je verni prikaz njihove kreativnosti, ličnosti i osećaja za lepo. One ubijaju, kako god da okreneš! It's not about fashion, it's about Style. Evo, od danas ulažem dodatni napor da stil prenesem na sve životne aspekte.
"Fashions fade, style is eternal", reče jednom divni Yves Saint Laurent.

1. Cupcakes and Cashmere























2. The Glamourai













































3. Sea of Shoes





















4. Elin Kling





















5. I love Wildfox






















6. Shae Acopian Detar


















7. The Cherry Blossom Girl























8. 5 inch and up


















9. Fashion nerdic



















10. Song of style





Ljubac! M.

P.S. Nakon što je Jovanče na svom divnom blogu Juliet's pen objavila leksikon u koji sam upisala ponešto o sebi i svojim pustim željama, blog T&L je dobio i nove drugare. E pa, drugari, dobrodošli! Nadam se da ćete uživati! :*

14 comments:

  1. Predivan post!:) Divan ti je upis u leksikon :) meni najviše odgovara - The Cherry Blossom Girl <3

    ReplyDelete
  2. hehe MNOGO mi je drago drago drago!:) zato sto tvoj blog zasluzuje paznju!:) postic je velicanstven, odoh opet gore:*

    ReplyDelete
  3. volim ove inspirativne postove, nekako me uvek...inspirisu!

    http://soupandfish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ostala sam bez teksta....
    Predivan post ;)!

    ReplyDelete
  5. Hehe, da, da, baš zahvaljujući njenom postu sam i došla ovde, stvarno mi je drago da sam "otkrila" blog :)
    A ovo je divan post sa još divnijim slikama, The Cherry Blossom Girl mi je fenomenalna, i sve u vezi nje :)

    ReplyDelete
  6. svaki prostor divan na svoj nacin, bas kao i vlasnice!

    ReplyDelete
  7. Ne znam šta mi je lepše <3

    Gledam, sanjam, uzdišem. Jednog dana, malim koracima, stići ćemo sve do toga.

    ReplyDelete
  8. Cool post! Ne znam koji interijer mi je bolji...a i te silne cipele :)

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Ilanku, Shae i Cocorosu pratim vec neko vreme na LookBook-u, ali je lepo na ovaj nacin dopuniti sliku o njima i njihovim fashion personality-jima :)

    ReplyDelete
  11. Ah sto volim ovakve postove... :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Znam ih sve. I iznova uzivam. Vidi se da su cure posebne! :))))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...