7.10.11

Happy Autumn!


Tmurni oblaci se polako navlače nad Novim Sadom i ja mašem letu. Bye-bye, we'll miss you... A jesen stiže li stiže, dunjo moja. I kao večiti optimista i čaša-je-polu-puna idealista, nekako radoznalo iščekujem ono što će mi ova jesen doneti. A prethodne su mi donosile svašta lepo. Šetnje parkom u lišću do kolena i zaljubljivanje do ušiju! Ispijanje jabuka-cimet čajića i priča, priča, priča... Velike avanture i nove početke!
Zato za danas nešto što će nam pomoći da lakše preživimo ovaj nagli skok u jesen (čitaj: 15 stepeni nižu temperaturu) - booooje!
Dnevnu dozu šarenila nalazim na Jessicinom Design Seeds sajtu. Znate one predivne fotkice sa sve paletom zastupljenih boja uz njih? E, Design Seeds ih ima na pretek! Iako je svaka savršena, uz post attachujem one sa jesenjom tematikom i jesenjim bojama. 

Da, da... Kiše će početi i hladnoća, ufff...





Ali vi uživajte uz neku dobru kafu, kolače i ukusne obroke...







Vitamini su obavezni!




I topli, meki džemperići...




Ma, začinite jesen! 




Uživajte u jesenjoj paleti!





I srećna vam jesen (sada ona prava)...!










Ljubac! M.
 

7 comments:

  1. Mmm...smokve- malo da ih obožavam! predivne fotografije- prevolim jesen !
    Sva ta tkanina , topli džemperi , boje , zacini ( nevjerovatni okusi) .....sta prije da komentarisem !
    Odlican post .

    ReplyDelete
  2. bitno je da sam ja navukla japanke i suncala se uz kaficu u omiljenom kaficu
    kikotala se i pravila da nece jesen/zima
    najbolje utorosena dva sata! :)))))

    ReplyDelete
  3. Prelepo!:)
    Pogledaj i http://color-collective.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  4. Happy autmun to you too!
    ***
    Divne slicice!
    www.amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I love the post about autumn, wonderful palettes! I like your style!
    Take a look at my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...