18.10.11

Golden Ankle Cuffs


Urgently needed!
Danas se bavimo "Robinja sam tvoja" momentima! Sećate se hita iz osamdesetih sa tom tematikom? Na stranu diskutabilni muzički element i opisani degradirajući položaj žene (no dobro, više od deset godina kasnije Britney je pevušila "I'm A Slave 4 U"), moram priznati da mi se "Robinja" zapravo jako sviđa! Tačnije, opsednuta sam određenim modnim aspektima spota za tu pesmu. Ne, ne mislim na kostim trbušne plesačice! Mislim na onu fenomenalnu odeću koju pevačica šeta kroz prelepi Istanbul. Naramenice à la Balmain. Pojas koji naglašava struk. Predivnu tokicu i još bolje naočare. Ali i sav onaj nakit i zlatne lance kojima je veže tip čiji uzor je sasvim sigurno bio Rambo! Da li ste čuli, okovi su in?










Da, da... Ima nešto u tim okovima oko članaka! 
Uočeni su na nekim super stylish posetiocima Nedelja mode, te je modni svet poludeo za njima. Lično smatram da su predobri! Hit!  



E sad, postoji jedan detaljčić koji devojkama sreću kvari - ne može im se ući u trag! (Da li ih zbog toga još više želimo?) Modni blogeri su redom raspisali poternice za okovima modernog doba (znate ono "Traži se... Nalazaču sledi nagrada!"), pa se i ja pridružujem. Evo nekoliko tragova...
Nisu na stock listi ni jedne poznate robne kuće, Net-A-Porter-a, eBay-a, i sl. Viđeni su negde u Hong Kongu (nemam detaljnijih informacija, a Hong Kong je, složićete se, ogroman grad). No, ukoliko neko putuje na Daleki istok i ima želju da šnjura po prodavnicama u potrazi za ovim ukrasima za nogu, obavezno neka mi se javi!
Blogeri, u nedostatku masovne proizvodnje okova, predlažu da pronađemo nekog ko bi mogao da nam ih napravi. Custom made - sviđa mi se! Može i neki natpis da se utisne, po želji. Ipak, nemam ličnog kovača ni juvelira!
Na kraju, za sada nam jedino preostaje da pronađemo slične, malo šire narukvice, pa da ih na nozi ukombinujemo uz omiljene cipelice.
Vredi se pomučiti! Pa vidite kako su divni! Delić "Hiljadu i jedne noći" u našoj modnoj svakodnevnici.




Ljubac! M.

8 comments:

  1. Slažem se sa Jovanom, ali ipak ne, ne nebih se vezala na takav način:)))

    ReplyDelete
  2. ne bih bas :) ne volim nikakve kaisice oko gleznja
    ali moram pohvaliti fashion brenu haha :)))

    ReplyDelete
  3. I meni je Brena u ovom spotu naj! Nekako onako Hollywood goes ti Instambul look! A na lance tek otkidam. mislim, u modnom smislu, nista drugo... :P

    ReplyDelete
  4. Mislim da je sjajno, ali nisam sigurna da je za mene! A Brena je naj!

    ReplyDelete
  5. Ovi "okovi" su moja najnovija opsesija. Odličan post!

    XO,
    Lucija
    WLL

    ReplyDelete
  6. Ovo mi je savrseno,steta sto je zima pa nece da se vide:-S
    xx
    B.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...