12.9.11

Tendencijica: Everybody's into snakeskin!


So am I! Mada, još uvek se držim one stare: "Less is more", te mi zmijska koža stidljivo ukrašava samo omiljene Just Cavalli sandalice. Ove sezone ću biti mnogo hrabrija! Već sam pikirala Zarine snakeskin, pa još metalik pantalonice. Uske, jako uske. Kaže moj I. da mi stoje kao Emini Jahović (aludirajući na njen skorašnji outfit u jednom popularnom domaćem talk show-u). He-he, ulaguje mi se, jer zna da to mogu da shvatim samo kao vrhunski kompliment! Ipak, pantalonice su vraćene na policu i čekaju da trend poprimi razmere epidemije, jer su mi još uvek too much. Već sam napomenula da su u pitanju uske, jako uske snakeskin, metalik pantalonice?


Ali su mi zato svilene košuljice i maxi & midi haljine waaaay too gorgeous! Torbe? Mmmmm...! Iako je snakeskin motiv već neko vreme prisutan u stylish outfitima, pitanje je vremena (vremenske prognoze) kada će poznate dame od stila i street style zvezde poludeti za Pradinim i Valentinovim snakeskin čizmicama, Gucci jaknama i suknjama i Cesare Paciotti cipelama. Mi, obični smrtnici, od srca zahvaljujemo gospodinu Amanciu Ortegi Gaoni (osnivaču Zare) što zapošljava dizajnere koji iz sezone u sezonu verno kopiraju najbolje (i najskuplje) modele vrhunskih modnih kuća. Tako i ove sezone u najbližoj Zarici možete nabaviti odeću i obuću identičnu gore pobrojanom.
Dakle, snakeskin... Dare to wear?




















Ljubac! M.

6 comments:

  1. U prvom trenutku mi je bila too much ali kako vreme odmice pocinjem da se zaljubljujem u ovaj print:)

    ReplyDelete
  2. ja sam pocela pre par godina
    malo baletanke, malo torba, narukvica, op, hop
    nastade od mene zmija :)
    mislim da cu ove godine zaobilaziti animal print #dosadilo

    ReplyDelete
  3. Pa jeste vec dugo tu (leopardi, gepardi i drugo opasno zverinje)... Al kad vidim Gucci zelenu pencil skirt, i to jos na Chanel Iman (http://imagesgonerogue.com/images/2011/9/1/chanel1.jpg), ehhh... Ne bih odolela! :))

    ReplyDelete
  4. Ja sam u svom ormaru našla jedan "zaboravila sam da to imam" snake skin clutch i toliko od mene za sad :)

    ReplyDelete
  5. Meni je ovaj print vrh i moze super da izlega...

    ReplyDelete
  6. So glad you posted this! I so agree. Why does snakeskin have such a bad rep?

    FRASSY

    oh and here's a link to my favorite snake skin look if you're interested

    FRASSY snakeskin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...