16.9.11

NY Fashion Week ludilo!


Prva u nizu velikih. Nekima i omiljena! Njujorška nedelja mode se završila, i ostavila nam doooovoljno materijala za premotavanje, analiziranje, diskutovanje. 
O tome šta ćemo nositi proleća 2012. (evo, ja već jedva čekam!) nekom ću drugom prilikom. Danas, u ovom predvikendovskom postu, malo ćemo da putujemo. U Veliku jabuku, ov korsić! Upijamo boje, atmosferu. Pod prstima osećamo svilu i kožu, i sve trepćemo od bliceva fotoaparata i svetla reflektora. Upijamo mirise! OK, znam da zvuči neverovatno, ali provereno deluje. Zar i vi od pogleda na ove fotografije ne osećate miris nove odeće, šminke, skupih parfema, ulica Njujorka i Starbucks kafe koju biste popili dok čekate na sledeću reviju?



Photobucket










Ohhhh, toliko inspiracije u samo nedelju dana! Prosto ne znam da li bih pre gledala u fotkice prvih redova ili modela na pisti ili backstage-a ili stylish mase koja se motala oko Lincoln centra (Ruskinje se, izgleda, i u Njujorku osećaju kao kod kuće!). Neon, animalprint, Miu Miu cipelice, Carine vs. Anna, cvetići, boje i srebrne Alexander Wang sandalice. Ma, sve neka divota!

















Elem, fashion week je gotov, mi se selimo za London (već danas, tako da ne tugujemo previše), a meni samo preostaje da smislim način kako da se sledeće godine i ja nađem tamo! (Nema mi druge nego da mi blog postane planetarno Chiara-like/Andy-like popularan, pa da me ljudi lepo pozovu! He-he, sweet dreams, što bi rekla Queen B!)
I šta na kraju reći osim...

Photobucket

Ljubac! M.

6 comments:

  1. Da ti ispadnu oci od ovolike inspiracije:))

    ReplyDelete
  2. ma samo da smo u evropi da mogu da spavam i zivim :)

    ReplyDelete
  3. @Slavica: Hvala puno! :)*
    @ Jelena K.: Zavidim na ovoletosnjem NY iskustvu puuuno! :)

    ReplyDelete
  4. aaaaah prekrasno!!!boje!!!



    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. kako volim ove backstage i streetstyle fotke <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...