19.9.11

Nacrtaj mi modu!


Rečenice "Shoes can change your whole life. Ask Cinderella." su prvo što ćete primetiti na njenom blogu (mislim, kako da vam ne skrene pažnju takvim uvodom?). A zatim sledi divni, bajkoviti svet modnih ilustracija. Dina Arkhipova me je kupila nacrtanim Louboutinkama ispod kojih lepo piše "All we need is Louboutin". O ilustraciji Mire Dume i Chanel lakova da ne govorim/pišem. Ipak, vrhunac mog divljenja (a i mesto u mom blogu) zaslužila je crtežima kolekcija Prade i predivne nam tufnaste Stelle, kao i svojevrsnim razglednicama Moskve.







Dina je crtala za Cosmopolitan, a ilustrator je i ruskog izdanja časopisa Glamour (rubrike horoskop). Najslađe od svega mi je to što možete od nje naručiti da uradi ilustracije - vas! Ostaje vam samo da izaberete da li će vaši portreti biti urađeni u grafici, photoshop ili akvarel tehnici.








Ljubac! M. 

3 comments:

  1. OK. Ovo mi je odlično ,kad god naiđem na ovakve ilustracije jednostavno me upiju !
    Odličan post !!!
    (Ove slike i boje će me ganjati danima .)

    ReplyDelete
  2. nice blog!follow us and we will follow you too!
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...