23.9.11

Kakve će cipelice dame iz Londona nositi narednog proleća...


Dođe i prođe Londonska nedelja mode, u međuvremenu počela je i Milanska i već više ne znam koju reviju gledam, šta se ono beše dešavalo u Njujorku, koji je dizajner onako baš pogodio, a koji razočarao. Ipak, u svoj toj zbrci, neke stvari su toliko out-of-this-world da nije bilo moguće da mi promaknu. I zato današnji post posvećujem najjačem utisku sa London Fashion Weeka. Cipelama! Jeeeej!
Shoe manijak kakav jesam, satima sam ošamućeno gledala u cipelice koje su špartale pistom i pravila virtuelnu wish listu, zabave radi. Heh, recimo da bih mogla da se poistovetim sa rečima jednog starog "hita" Pretty Brene, gde i šeik objavi bankrot usled njenih velikih želja! 
Kad su prolećne tendencijice u pitanju, cipele će i dalje biti apsoštrumfno predivne! Nosićemo platformice, a totalni hit će biti wedges! Obožavaćemo šareniš! Providne štikle! Štiklice u drugoj, jarkoj boji. I dalje ćemo planinariti na visokim, a uskim potpeticama, ali će primat ipak preuzeti one malo niže i deblje. Četvrtaste, pa zaobljene. Ravne cipelice će biti u totalno masculan fazonu. Cipele će nam biti ukrašene šiljcima, čipkom, cvećem, perlama (Burberry, sećate se?), nitnama, & so, & so. A mi ćemo se i dalje u njima osećati kao da vladamo svetom (znate ono "Shut up and watch me walk!"). Bar tako kažu oni iz Londona!

Jonathan Saunders





Mary Katrantzou




 
Matthew Williamson





Mulberry





Paul Smith





Pringle of Scotland





Roksanda Ilinčić




Ljubac! M.

6 comments:

  1. Divne!Ne zna se koje su mi lepse..:)

    ReplyDelete
  2. "ko ne voli cipele, ne voli ni ljude" :)))))))

    ReplyDelete
  3. Super post! Pratim :)

    http://dare2wear.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Matthew Williamson je pobedio. Kako su dobree, ama svaka! Uvek su mi cipele sa debelom stiklom izgledale uzasno, mislila sam da nema sanse da izgleda dobro na taj nacin, iako je veoma udobno, ali menjam misljenje!

    ReplyDelete
  5. Matthew & Roksanda su moji favoriti! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...