1.9.11

"I'm back" & "Little something for you"


Eh, da... Evo i mene ponovo! Stančić je zamenio hotelsku sobu, plažu je zamenio pesak iz tek raskopane mi ulice (mislim, sreća u nesreći), a Dunav je moje more, jel' tako... I sad užurbano pokušavam da pohvatam šta mi je sve promaklo u ovom divnom fashion/blog/facebook svetu za poslednjih desetak dana. Bili ste mi vredni, vidim...
Što se mene tiče, bilo mi je divno, predivno, prepredivno, i tako do prekosutra... Tugujem malo (šmrc), ali kako me ovaj 1. septembar podseća na neke nove početke (da, da, bila sam od one skupinice koja se radovala povratku u školu), ja već razmišljam i planiram kako će mi ostatak godine biti abso-fuckin-lutely fabulous (bad word, I know... ipak, ne zamerite - Mr. Big is in town).
A jesen će mi biti još više fabulous uz sve divne stvarčice koje sam donela iz Soluna (znate onu: Long Live H&M! ...and Zara, Stradivarius & Co.). Pokazujem vam delić...

A donela sam nešto i za vas! Sitničicu kao poklončić. Ta-na-na-na... Za sve ljubitelje modnih časopisa, a POSEBNO Vogue-a, poklanjam vam jedan Vogue Hellas, September issue. Znam da vam je najverovatnije nečitljiv, ali sadrži predivne fotografije, specijalan Collections dodatak i Vogue miris, bien sûr.



Sve što treba da uradite jeste da:
1. kliknete lajkić na T&L facebook strani
2. kliknete na Join this site (ovde malo gore desno)
3. i ostavite komentar na ovaj post sa svojim facebook imenom i mail adresom.
Eto, takoc... Onda će sudbina, zvezde i random.org da odrade svoj posao, a ja ću u četvrtak (08.09.) objaviti ime dobitnika. I ako vam se sviđa poklon, znate već - spread the word!
Ljubac! M.

8 comments:

  1. Sladak postić! <3 Tako je to kad se vrtimo u rutinu, ali svugdje je lijepo, jer sami si to možemo uštimati! :)

    ReplyDelete
  2. Dobrodosla nazad. :)

    cipelicastiklica@gmail.com

    ReplyDelete
  3. :) mislim vogue, citljiv na svim jezicima ;)

    ReplyDelete
  4. Ja saaaam prvo mislila da sam okasnila i bila tuyna, onda sam videla da nisam i sad sam srecna... jos ako ga dobijem choveche...

    Kayi mu da ako dodje kod mene, bice najsrecnji jer ja svoje novine chuvam kao kucne ljubimceee... Posebno ove egyotik! ;)

    ;* Marina Arnaut

    ma.sooperstar@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Zelim ja,lepo cu ga paziti i maziti:)

    Shugarhoneybaby@gmail.com

    ReplyDelete
  6. ja sam i onako puna časopisa na meni nerazumljivim jezicima..bitne su slike!

    ReplyDelete
  7. Ivana Trifunovic

    pandja_dziem@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. evo ja se prijavljujem za VOGUE :)))) znam grcki jeeeee :))) hihihihi

    p.s.uspecu i da procitam o doticnoj Kristini Plakopiti :)))

    maggi_kecojevic@yahoo.com
    Magdalena Kecojevic :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...