14.8.11

Zove more...


Čekala sam, čekala... I sad sitno brojim! Koliko puta spavam do polaska! Za nedelju dana, drugari moji, ja ću se uveliko brčkati! Buć, buć... Slana voda, slana koža, slani poljupci! I sunce, mmmm! Pesak na, od mirišljave kremice, lepljivoj koži... I izležavanje i kokteli, i izlasci i opet kokteli! Eh, daaaa... Deset dana zasluženog odmora!
Pripreme su odavno počele. Sad se ubrzavam i osmišljavam definitivni sadržaj mog ovećeg kofera. Šta izbaciti, šta izbaciti? U mom slučaju, večita dilema!
Čitaćemo se još u toku nedelje... Ovaj postić je samo mentalna priprema. Kao da sam već tamo, osećam miris mora!





















Ljubac! M.

3 comments:

  1. aaaaaa bila sam xy dana i dalje sam ljubomorna na sve koji svoj odmor nisu iskoristili
    hihihi
    najgora sam
    uzivaj :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...