12.8.11

Wedding Fever + Kate's Big Day


Ovo leto u Evropi obeležila su raskošna, glamurozna i dugo iščekivana venčanja. Imali smo nekoliko kraljevskih / prinčevskih venčanja, a modni svet je sa pažnjom pratio venčanje the one and only Kate (Moss, naravno). 
Britanskog kraljevskog venčanja sam se dotakla u jednom od prvih postova. Kate jeste bila slatka i venčanica jeste bila lepa (kao plus mladoj vojvotkinji dodajmo i činjenicu da joj se stil drastično poboljšao nakon venčanja), ali što je mnogo - mnogo je. Uvrštena je na liste najbolje obučenih žena na svetu (moje zapažanje: divna odeća koja joj loše stoji)! Vivienne Westwood je jedna od retkih koja je imala smelosti da uputi i poneku kritiku na račun lepe princeze: uvek ista, dosadna frizura i loša šminka. Lepota uglavnom jeste u jednostavnosti, ali ko se sam šminka za sopstveno venčanje!?
Charlene Wittstock (od Monaka) je bila zaista jedno prijatno iznenađenje. Armani venčanica jedna je od lepših koje sam videla u poslednje vreme. A haljine koje je nosila na građanskom venčanju i na prijemu nakon crkvenog venčanja su više nego savršene. Very royal and very stylish!
Last, but not least - Kate Moss. Venčanje je bilo upravo onakvo kakva je i Kate - über fashionable. A kako i ne bi bilo kada je venčanicu specijalno za nju kreirao genijalni John Galliano, a venčanje fotografisao neprevaziđeni Mario Testino (fotografije je objavio Vogue US, i one su zapravo highlight mog današnjeg posta). Uostalom, Kate je ikona stila. Tačka.



















Ljubac! M.

P.S. Ostaje nam samo da se prebacimo na drugu stranu Atlantika i ispratimo pompezno najavljivano venčanje Kim Kardashian. Kako Kim zna da nas iznenadi obema krajnostima (i neverovatno dobrim i neverovatno kič odevnim kombinacijama) moram reći da sam prilično zaintrigirana u kom pravcu će otići njen wedding outfit (by Vera Wang, as we hear). 

6 comments:

  1. for fashion Lovers Like you :
    http://fotoface-fashion.blogspot.com/
    please comment and follow!
    love the blog
    thanks! xx

    ReplyDelete
  2. slinila sam juce ceo dan nad slikama
    go kate, go
    meni je pobedila onu drugu kate, onako lako

    ReplyDelete
  3. @ Jelena K. I meni! Zapravo, nisu ni za poređenje :)

    ReplyDelete
  4. slike su predivne :)
    aaah obozavam vjencanja i svatove :D

    xo lala

    ReplyDelete
  5. amazing photoshoot gorgeous!
    cute blog! i'm following you by google friends box hope you'll do the same ONLY if' you'll like mine!
    sweet italian kisses

    Syriously in Fashion
    Syriously Facebook Page

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...