10.8.11

Stylish offices for stylish girls (zvuči kao parola)


Krivim nemaštovitost. Nedostatak kreativnosti. Za to što su nam kancelarije (prostorije u kojima provodimo najmanje polovinu "budnog" dela dana) u ogromnoj većini slučajeva tako obične. I hladne i stoge. 
Moja kancelarija je ok - staklo, mermer i kožne fotelje. Ali je taaako dosadna. Fale mi boje. Stylish detalji. Mrvicu je personalizovana kroz desktop background po izboru (Parisian theme, at the moment) i oglasnu tablu ispunjenu fotografijama cveća, ponekog grčkog ostrva, i sl.
A pogledajte ovu divotu! Svi znamo za cool Free People/Urban Outfitters odećicu, ali njihova centrala u Filadelfiji je mesto "where the magic happens". Ponestalo mi je epiteta za opisivanje sopstvenog oduševljenja i prouzrokovača istog. Sve u svemu, tako sam se ja ponovo zaljubila! Ovaj put u poslovne prostorije! Obozavam ovo svetlo (prirodno & veštačko), visoke tavanice i ogromne prozore, ovaj šareniš i kontrast između živopisnog nameštaja i sivila autentičnih zidova zgrade. No, preostaje mi samo da na sajtu kompanije proverim da li zapošljavaju nove kadrove. That easy!







Ljubac! M.
 

4 comments:

  1. I love your blog, you have amazing pictures !
    Do you want to follow each other ?

    XOXO,

    www.just-wishes.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...