19.8.11

Lauren Conrad for Kohl's


Moram priznati da nisam baš pratila MTV-jev ultra popularan reality The Hills (za razliku od The City-ja, koji je glavni prouzrokovač moje potonje opsednutosti stilom Olivie Palermo). Ipak, bilo je nemoguće izbeći aktuelna dešavanja u životima glavnih zvezdica. TV, online i štampani mediji su se masovno bavili "ozbiljnim" temama: Da li je Heidi bila lepša pre silnih prastičnih operacija ili nakon njih? Ko je kriv za raspad prijateljstva Heidi i Lauren? Da li će Audrina konačno naći sreću u ljubavi? Da li je Spencer i u pravom životu psihički labilan ili se samo pravi za reality? 
U moru svih pisanih informacija, fotografija i video zapisa, ja sam se zalepila za stil Lauren Conrad. Super slatka Lauren je uvek šetala super slatke i besprekorno skockane outfite, frizuru i šminku. Lauren voli neupadljive, jednostavne i klasične komade. Uvek je ultra ženstvena i prefinjena i ima taj pravi girl next door look. 
Nedavno sam naletela na look book njene nove kolekcije za Kohl's. Kolekcije koje poznati dizajniraju (potpisuju) često uopšte ne reprezentuju njihov lični stil i komade iz iste dotična celebrity persona nikada ne bi ni obukla (wouldn't be caught dead in, da ne kažem). E, to baš nije slučaj sa LC odećicom (i nakitom i obućicom). Zato što je njena odeća very her! Kao i fotografije koje prate ovu jesenju kolekciju. 
Dear Lauren, we were wondering if expanding your business and selling your beautiful clothes in Serbia (or somewhere near) is possible in near future (preferably since this fall)? Faithfully yours...














Ljubac! M.

3 comments:

  1. she is so devine - i love the girl next door look.

    ReplyDelete
  2. Obožavam Lauren, ima tako divan, ženstven i profinjen stil! I sviđaju mi se komadi iz najnovije kolekcije!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...