8.8.11

I'm bringing sexy back, yeah...


Ozbiljno sam prestravljena pred vremenskom prognozom za naredne dane. Ne ginu mi kišobran, jaknica i čarape (koje, istina, moram prvo da pronađem, jer sam ih sa prvim toplim danima negde zaturila). I "hajde da ludujemo" kosa, a sve zbog te glupe vlažnosti vazduha. It's official! Selim se negde južno!
Za gola leđa preostalo nam je malo vremena ove godine (ako ne računamo Novu godinu, venčanja i slične manifestacije, kada je, bez obzira na vremenske (ne)prilike, sve dozvoljeno). A to je jedan od trendova koji se iz sezone u sezonu vraća, i koji iz sezone u sezonu obožavam! Jer otkrivena leđa su mi dovoljno provokativna i seksepilna, ali daleko elegantnija i sofisticiranija od naglašenog dekoltea ili otkrivenih nogu. Poslednjih nedelja modni blogovi su bili pravi izvor inspiracije za fanove ovog trenda. Gledali smo dame koje zaista znaju kako da nose predivne backless komade odeće. Šetana je odećica sa tek ponekim diskretnim izrezom, ali i ona u totally exposed varijanti za hrabrije. Obožavam te večernje glam haljine otvorenih leđa. Ali oduševljena sam i načinom na koji su devojke od stila ovaj trend uklopile u svakodnevne outfite za posao. Way to go, working girls! (Napomena: izvodivo u slučaju opuštenijeg dress code-a.) I meni se baš sve sviđa! Very fashionable! Uživam u fotografijama i ponavljam "stay positive, keep smiling, stay inspired, stay positive, keep smiling...!" 





















Ljubac! M.

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...