1.8.11

Azzurro, il pomeriggio è troppo azzurro e lungo per me...


U ovih par meseci mog piskaranja i osmišljavanja novih postova, napravila sam veeeliki propust! Neoprostivo! Ja, deklarisani travel freak (znate ono: I am Mila and I am travelholic!) još ni jednom nisam pisala o onim čarobnim mestima na kojima jesam ili (uglavnom) nisam bila. Mestima čije fotografije kod mene izazivaju pojavu leptirića u stomaku, a mogućnost posete istih euforiju neviđenih razmera. O destinacijama na kojima je večno leto ćemo drugom prilikom, onda kada mi sa severne hemisfere zacvokoćemo od hladnoće (obećavam i interesantan insiderski prikaz jedne egzotične dalekoistočne zemlje gde sam imala sreću da boravim skoro 2 meseca, no... o tom potom...). Danas smo mnogo bliže - u komšiluku, na susednom poluostrvu.
Italiju prosto & jednostavno obožavam. Tu su Roma, Venezia, Firenze, Verona... Ali i Ancona, Ascoli, Loreto, Tivoli... Gelato, primo plato, cappuccino, vespa, "ciao, bella!" i ona vatrena gestikulacija. Cinecittà & Sophia Loren. Eros & Bocelli. I tako do prekosutra...
Ipak, put me nikako nije naneo južnije od Rima. Tamo gde je more najplavlje.
U julskom izdanju časopisa ELLE Serbia, od svih prikazanih destinacija, za srce mi je zapala jedna sa juga Italije. ELLE je preporučuje za romantično putovanje. Ne bih se mogla više složiti!
Ravello na Amalfijskoj obali. Visoko u stenama nalazi se ovo živopisno, glamurozno mesto, u kome kao da je vreme stalo. Gde predvečerjima gradski trg oživi, pun meštana koji onako simpatično italijanski galame i dece koja igraju fudbal.
Kažu da je ujutru najlepše krstariti obalom. Spustite se nekom slatkom vespicom niz one krivudave serpentine (ili stepenicama, ako ste u jaaako dobroj kondiciji) do Amalfija i otplovite do čarobnog Positana. Ručajte na nekoj od terasa resorana Ravella sa kojih se pruža neverovatan pogled na more. Popodne šetajte uskim, starim, šarenim ulicama Ravella ili baštom ruža Vile Cimbrone. Večerima udišite more i vino u svećama osvetljenim mediteranskim baštama.








Za prave hedoniste preporuka je sledeća - Hotel Caruso Belvedere. Hotel je smešten u vilu iz 11. veka i pravi je pravcati raj na zemlji! Tavanice ukrašene freskama, terasa sa pogledom od koga zastaje dah i caps lock: NEVEROVATAN (i još uzvičnik - !) bazen koji se nalazi na najvišoj tački Ravella i koji izgleda kao da se stapa sa plavetnilom mora i neba. E, sad mi stvarno nije dobro... (Ogroman demotivacioni momenat predstavlja cena boravka na ovakvom mestu, ali kako je ovo telepatsko putovanje, nećemo se zamarati detaljima iz surove realnosti.)









Sunce Ravella je okupalo dive poput Grete Garbo i Jacqueline Kennedy. Mi smo sad na redu...

Ljubac! M.

P.S. Kao što već znate, moj blogilić od skoro ima svoju Facebook stranu. Ipak, ukoliko ste pre ljubitelj sajta Bloglovin', T&L od sada možete pratiti i preko njega. Dakle: Follow my blog with Bloglovin.

3 comments:

  1. hi! i want to invite you to my blog! i always follow back and answer comments back too = )
    soon photos from Paris! = )


    kisses from La Mode En Rose = )

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...