15.7.11

Twin Bloggers

Jednu "bliznakinju" sigurno jako dobro poznajete - Vanja sa Fashion and Style by Vanja M. Ona je preslatka, fotografije su joj divne, a outfiti za desetku! Njen blog je jedan od prvih blogova koje sam počela da pratim, a i dalje mi je jedan od omiljenih. Da li zato što Vanja stvarno pleni osmehom ili zato što je njen stil baš onako nekako po mom ukusu - stvarno ne znam, ali se njenim postovima uvek oduševim!
Druga od njih dve je sa drugog kraja Evrope - iz divne Španije. Priscila piše blog My Showroom i na blogovskom zvezdanom nebu se nalazi znatno kraće od Vanje. Ipak, njen blog mi je brzo prirastao srcu. Obožavam način na koji ona kombinuje različite boje, printove... a morska obala mi je svakako najbolja moguća scenografija za modno fotografisanje.
I jedna i druga vole animal print. Naočare najrazličitijih boja i oblika. Visoku punđicu. Turbane... I nije stvar samo u odeći. Tu je i način poziranja. Osmeh. Kosa. And so, and so...  Uostalom, slike govore više od hiljadu reči (zanemarimo to što je Priscila iz toplijih krajeva, te razliku u odevanju s tim u vezi). Can you see some similarities or is it just me?

Vanja











Priscila









Ljubac! M.

4 comments:

  1. Nisam znala za Prisilu, a Vanju obozavam!
    ***

    ReplyDelete
  2. Mila, hvala ti punoooo!:) Bas si me iznenadila i obradovala! Hvala na svim onim recima i opisima! A devojka sa kojom si me uporedila je divna, ima odlican stil i super fotografije! Hvala ti joos jednom! :*

    ReplyDelete
  3. @ Lili & Cobeliks: U potpunosti se slazem!
    @ Vanja: Nema na cemu! I drugi put! ;)*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...