12.7.11

SJP - beyond perfect!


Današnji post je poslastica je za sve SATC starring Sarah Jessica Parker addicts! Ne, nikada nam neće dosaditi, ni posle milionitog repriziranja, ni posle sto pedeset sedmog nastavka filma... Odlučno NE! Jer uvek postoje neke cipele, neka rečenica, neki NY kutak koji u prethodnim (pomnim) gledanjima nismo zapazili. That simple! 
Ah, Sarah Jessica Parker! Postoji li neko ko nju ne voli? OK, ne računam one zle nazovi muškarce, čitaoce Maxima koji su je izabrali za "Unsexiest woman". Molim vas, pa njima su sexy one bez stava, mozga i stila, i šta oni uopšte znaju. Ja lično je obožavam! Ljubazna, pametna, slatka, duhovita i so damn stylish! Nekako sam oduvek imala osećaj kako bismo se nas dve fenomenalno slagale, onako na kafi, u shoppingu itd, itd. (SJP, ako ikada nekim science fiction slučajem budeš ovo čitala, moja e-mail adresa ti je u desnom prozorčetu!) I ne mogu da zamislim da neko drugi ponese lik zauvek nam voljene Carrie Bradshaw, pa makar to bila i Blake Lively! 
A Sarah je zvezda i avgustovskog US Vogue-a. Moram priznati kako su mi njene omiljene fotografije svih vremena one koje je radila Annie Leibovitz, baš u vreme pojavljivanja prvog Sex and the City filma, gde ona sa Chris Nothom živi svoju filmsku ljubav na poznatim njujorškim lokacijama. Ipak, i Mario Testino je odradio malo je reći fenomenalan posao! Divna Sarah u porodičnom okruženju (posle "cheating" momenta, Mathew mi baš i nije simpatičan, ali šta da se radi...). Fotografije su me ostavile bez daha! Kako se vama dopadaju?


















Ljubac! M.

4 comments:

  1. Što reći osim da ju obooooožavam!

    ReplyDelete
  2. koliko su dobre slike! A devojcice su joj preslatke! We love her!

    ReplyDelete
  3. wow these are such insanely gorgeous images!!! Thanks for sharing!!
    Come follow my blog hun :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...