20.7.11

Lovely beachwear & Olivia Palermo like necklaces

Leto i ja smo u ljubavi! Koliko je ta ljubav bezuslovna govori i činjenica da na proleće, jesen i zimu ni ne pomislim čak ni kada mi leto priušti celodnevni efekat saune ili mi topi đonove na asfaltu. Sva sam u onom Who cares? fazonu i u glavi poput mantre vrtim samo jednu reč "plaža, plaža plaža...". Sad, da ne davim previše (pošto ste svi vi koji ste pročitali bar 2 moja posta registovali moju bolest zavisnosti od leta - znam da tako neka dijagnoza mora postojati, jednostavno znam!), vratiću se praktičnim stvarima. Kako pronaći  savršen kupaći kostim za plažu? Ehhh, devojke... Nit' manjeg komada odeće, nit' više glavobolje i dilema.
Ja sam sasvim slučajno pronašla divne, predivne! Karlavaris. Limited edition kupaćih kostima od italijanskih materijala. Nežni, ženstveni, slatki... Na vezanje, kako bi se prilagodili svakoj figuri. Prorezi u gornjem delu za eventualne push-up dodatke. Mogućnost izrade u svim veličinama (pa i u različitim veličinama gornjeg i donjeg dela). Nakon mukotrpnog procesa biranja (stvarno, koji izabrati?!), za samo 5 dana dobićete onaj željeni. Limited edition. A to sve volimo, right?








 Ako ste i vi kukale za onim savršenim Roberta Freymann ogrlicama kojima nam je Olivia Palermo pravila zazubice, evo nečega u šta ćete se zaljubiti kao i ja. U pitanju su Color Mode ogrlice. Velike. Raznobojne. Sa kamenčićima. Statement (uf, što volim ovaj pridev kod nakita!). Ja sam već u glavi napravila svoje idealne à la Olivia outfite (znate i za moju bolest zavisnosti od Olivijinih insanely stylish outfita) sa ovim ogrlicama! Tu su još i medene ogrilice od raznobojnih tračica, čvorića (sličnu je i Marina pravila u svom DIY projektu). Divota na just one click away!











Drugari, jedna mala napomena... Ukoliko niste primetili, moj blogilić sada ima i facebook stranicu, pa ga jednim like-om dodajete na svoju listu omiljenih stvari za čitanje i gledanje. To onda znači da volite T&L! ;) A T&L svakako puuuuuno voli vas!
Ljubac! M.

5 comments:

  1. Po jednu od svake od ovih statement ogrlica, molim! :)

    ReplyDelete
  2. He-he... Sve su mi apsostrumfno savrsene! :))

    ReplyDelete
  3. Stranica lajkovana. ;)
    Hvala ti, nisam znala za ove kupace kostime.

    ReplyDelete
  4. Super je post! Predivan! Ogrlice, badići, ljeto, sve što i sama volim do ludila! :)
    Klikam lajk na facebook! :*

    ReplyDelete
  5. :) ogromnistichke ogrlice drage!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...