11.7.11

Letnji snovi (o modi), vol. 3


Leto u punom jeku! Jeeeej! Mali problemi usled pokvarene klime u kancelariji (pa dobro, dišemo na škrge), nedostatka mesta za brčkanje (outdoor bazen, komada 1 – od gužve ne možete ni noge da pokvasite; Dunav – ufff, recimo da čistoća vode i nije zadovoljavajuća), ali ja se ne žalim. Tražila sam – dobila sam!
New Now nam je ovih dana bio jedna vesela komuna. Totalno hipi! Gužva u gradu, gužva na Dunavu, gužva na tvrđavi. I ljudi (i domaći, a posebno stranci) potpuno opušteni, igraju, smeju se, jednostavno uživaju! Ne, nije me bilo na Exitu, ali Exit je prethodnih dana bilo nemoguće izbeći, gde god se zatekli. Novopostavljeni stage u gradu. I na Štrandu. Dnevne žurke na svakom koraku. Spavanje na plaži, po parkovima... Ma, who cares?
Volim tu festivalsku atmosferu. Prosto se osećam kao da sam negde otputovala i da nisam u gradu u kome provodim manje-više 330 dana godišnje. Lepi Novi Sad postaje totalno kosmopolitski i cool. Pet dana verovatno najživlji grad Evrope.
I tako, danas nam odlazi cirkus, a mi ostajemo da održimo taj duh koji se pre par dana nastanio u gradu. Ipak, leto je! Ono pravo od milion stepeni!
U planu sam imala neki drugačiji post. Ozbiljniji. Ali na ovoj vrućini, mozak mi jednostavno ne radi. Zato opet sledi overload letnjim sličicama. To su moji letnji snovi o modi. Ili snovi o letnjoj modi, svejedno. Da me inspirišu za hod po usijanom asfaltu. Jer sad, kad se grad isprazni, ulica je moj catwalk!







 



















Ljubac! M. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...