4.7.11

In love with Salvatore


Madly! Uvek sam i bila... Al' nekako sad više nego ikad! Salvatore Ferragamo me je oborio sa nogu novom Resort 2012 kolekcijom koju je prošle nedelje prikazao u Njujorku. Ne znam ni kako bih opisala svu tu odeću koja je prosto lebdela nad onim catwalkom. Sophisticated... Glamorous... Luxurious Navy... Sa dovoljno masculine akcenata kako bi kolekcija bila još više feminine... Onakva kakvu bih je ja zamislila... Da se nosi na Francuskoj rivijeri... Akcenat na plavoj boji - sky ili midnight blue. I beloj. Začinjeno onom bojom koja je malo više srebrna nego zlatna. Uzdah bi verovatno bio moj najtačniji komentar!


Ponekad čuveni front row dovoljno govori o radu i reputaciji dizajnera i brenda koji priređuje modnu reviju. A  kada se u provom redu nađu modne ikone - Freida Pinto, Eva Mendes, Minka Kelly, Emma Roberts i druge... Nije bilo ni trunke sumnje da će, kada se svetla priguše, početi prava pravcata modna magija.














Ljubac! M.

2 comments:

  1. ADORABLE!
    Darling, i'm so unhappy...
    I've changed my blog url and now the old fallowers cannot see me in dashboard when I post or else...
    Can you please click fallow again on my page? I would be very grateful!
    www.amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...