27.7.11

Best of coming fall, part 2

Da nastavimo sa pripremama za jesen... Duuuugo je to jedno godišnje doba, bar duplo duže od proleća, garantujem. Zato i u ovom postu trk po inspiraciju, pa (ukoliko niste od zanemarljivog broja srećnika koji odeću predstavljenih modnih kuća mogu i da priušte) trk u omiljenu radnjicu po sniženi komad prolećne kolekcije koji će nam dobro doći i na jesen. Mango maslinasto zelena jakna, oko koje sam puno puta početkom godine obilazila, konačno je, nakon sniženja od 70%, u mom garderoberu (evo i dalje mi osmeh ne silazi sa lica zbog dobro obavljene kupovine i nagrađenog strpljenja, koje se svakako ne nalazi na spisku mojih vrlina).
Dakle...

Donna Karan
E, ovako otprilike ja sebe zamišljam kroz nekih desetak godina. Kao uspešnu, big deal ženu sa besprekornim stilom, u klasičnoj, ženstvenoj, elegantnoj odeći. I još ako bih mogla da izgledam kao Isabeli... Preterala sam? :)




Loewe
Sve mi se sviđa. Zelena i ljubičasta torba - in love with!


Louis Vuitton
Louis, Louis, ti nekako uvek pogodiš! Nakon prošlogodišnje predivne kolekcije inspirisane ženama i modom '50-tih, posle cvetnih haljina i ženstvenih korseta, LV nam ovog puta donosi nešto sasvim drugačije. Strogi military, mada ništa manje izazovni look. Who run the world? Girls!




Marc by Marc Jacobs
Nisam oduševljena načinom na koji je divna odeća divnog Mark Jacobsa ovde predstavljena (kampanju za njegovu liniju Marc Jacobs nisam ni uvrstila u ovaj pregled, jer su mi fotografije, starring Helena Bonham Carter, malo too much uvrnute - just not my cup of tea). Marcove kreacije su u senci bledunjave manekenke i neinteresantnih fotografija.



Max Mara
Još malo high-class klasike.





Michael Kors
Aplauz za outfite momaka. Ovacije za odeću ovog ženskog modela. Svetlo klasično odelo sa sequined topom i out-of-this-world haljina... Jedno glasno "želim"!



Miu Miu
O ovoj kolekciji se već dosta pričalo i pisalo. Miuccia strikes again! Cipele koje izgledaju kao da su izletele iz nekog filma poput "Čarobnjaka iz Oza" i zlatne lastavice na crnoj haljini su san svake devojčice. Mene prve!




Moschino
Iako bele pantalone prve izbacujem iz ormana čim nastupi oktobar (u Italiji možda mogu da prođu i tokom jeseni), jako mi se sviđa Moschino jesenja kampanja. Ne samo zbog Venecije! Već i zbog ovog savršenog teget kaputa! Volim taj navy i kad mu vreme nije...




Mulberry
Njihove torbe su odavno dream of dreams. A kako se ne zaljubiti i u ove predivne plisirane zelene haljine? I u svašta još ponešto...




Prada
Samo čekamo kada će svi celebrity poludeti za opet neobičnim Prada kreacijama - umesto majmuna i banana sada su tu haljine "sa krljuštima" i čizme koje izgledaju kao cipele na čarapi (bordo sa bež - moje omiljene).




Salvatore Ferragamo
Sexy sophistication, kažu kritičari. E to mi se baš sviđa! Otmena Daria Werbowy je najbolji izbor za ovu odeću i ambijent. So Cinema Italiano!




Tom Ford
Čini mi se da su fotografije (a i odeća prikazana na njima) mogle biti mnogo, mnogo bolje. But don't worry, Tom, I still love you!



Valentino
Svaki komentar na Valentino odeću bio bi suvišan. Zato nema reči, samo uzdah za ovim prozračnim haljinama. Evo - uzdah...



Versace
Možda najupečatljivija kolekcija ove sezone. O reklamnoj space kampanji nemam posebno mišljenje - nit' mi se sviđa, nit' mi se ne sviđa. Ali odeću obožavam! Ostala sam blago ošamućena i modno ispunjena pogledom na haljine neobičnog, pomalo strogog kroja, zlatnu dugmad, predivne boje, kapute sa savršenim pojasom, torbicu sa glavom meduze... Pravi Versace, možda i najbolji u proteklih par godina.





Yves Saint Laurent
YSL - pravi pariski chic.




Ljubac! M.

5 comments:

  1. Mmmmmm...bilo bi štošta za izabrati! Krasan post! :)

    ReplyDelete
  2. Ne znam šta bih prije izabrala ! sve je super, ali jesen nam je izgleda pravo uranila :)

    ReplyDelete
  3. Menjam ovaj kisni jul za suncani septembar! :)

    ReplyDelete
  4. pokušavam da izdvojim favorita ali jako teško :)

    ReplyDelete
  5. He-he, i ja istu muku mucim! Tezak ovaj virtuelni odabir :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...