9.6.11

Twin Peaks


Od kako mi je prošlog leta direktno iz Australije "doleteo" jedan primerak Aussie Vogue-a, čvrstog sam uverenja da "oni od dole" to rade gotovo jednako dobro kao Francuzi, Rusi ili Amerikanci. U nešto većem formatu od npr. američkog ili italijanskog, ovaj moj primerak je bio pravo otkrovenje i melem za oči! Editorijali perrrrfektni, naslovnica sa tvrđim koricama bez suvišnih natpisa (samo Vogue Australia i tema broja: Fifties fever), fotografije zanosne Marion Cotillard by Mario Testino, i mogla bih ovako do prekosutra... Tako ja zamišljam modni časopis! Jedina začkoljica su rotirana godišnja doba, ali dobro dođe kao inspiracija za narednu sezonu.
U julskom izdanju objaviće editorijal koji me je oduševio! "Retro blizakinje" su Emilia Scuza i Melissa Johannsen. Ono što mi nije po volji jesu ovi dugi rukavi i čarapice. Brrrr! Mada, kao što rekoh - razmišljajmo unapred! Hair and makeup - ko bi odoleo ovom Brigitte Bardot looku? Ja bih ga stalno nosila (kada me ljudi, u tom slučaju, ne bi gledali kao čudakinju zbog sve te kose!). Feminine, feminine, feminine! A Stella, Prada i Bally... Vi ste uvek savršeni!










Ljubac! M.

P.S. S obzirom na moj prethodni post i jedan još od ranije, izgleda kao da radim za turističku organizaciju Australije! He-he... I wish!

2 comments:

  1. Ali meni su ovi retro koferi predivni, i zelim ih!

    P.S. Sjajan blog! Pratim :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...