30.6.11

Tulips and Fashion


Lale! Volim ih onako baš! I karmine - samo napominjem (otuda Tulips and Lipsticks), ali to baš i nema veze sa današnjim postom... Na ovaj tmuran dan - eksplozija boja! Na lalama i odeći! 
Časopis Dazed & Confused (kakav savršen naziv - very me kovanica!) nam je za juli pripremio In Bloom editorijal u kom nit' više stvari vidite, nit' manje stvari vidite... More odeće, ali da me neko pita da opišem bilo koji komad koji model nosi - iskreno ne bih znala! No, ovde odeća nije u prvom planu. Ili zapravo jeste, ali samo kao celina ili gomila nečega. He-he, sad sam vas skroz zbunila. You'll get the picture! Literally!
Rad fenomenalne Viviane Sassen. Ovu modnu priču je smestila u nestvarni ambijent polja lala. Gucci, Rag & Bone, Jil Sander, Sonia Rykiel odeća je buvalno oživela na ovim fotografijama i usled sve te dinamike skoro ni ne vidimo lepo lice Lisanne de Jong.
Upozorenje: prevelika izloženost ovim fotografijama može izazvati epileptične napade. Ili blagu hipnozu. A svavako ćete ostati Dazed!









Ljubac! M.

P.S. U editorijalu postoji još jedna fotografija, ali nisu u pitanju lale, pa sam je po sopstvenom nahođenju izbacila - skroz mi je kvarila koncepciju.

4 comments:

  1. Hipnotizi-tizi-rana! :D
    Žute lale sa pink haljinom i pink lale sa plavom (slika ispod) su mi naj(hipnotizirajuće) :)

    ReplyDelete
  2. Lale su prelepe :)
    Ja ovde od odece ne razaznajem sta je sta.:D ALi pozadina je divna.:)

    ReplyDelete
  3. gorgeous editorial!

    http://nosatisfahion.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. absolutely great editorial!!
    nice blog :)
    xxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...