23.6.11

They've got talent

Tašnice “za pod ruku”, u svim bojama i veličinama, su prosto zaposele svetsku blogoscenu! Nema poznate blogerke koja nije prošetala bar jedan ovakav primerak! Pomno smo pratile njihove outfit postove i želele baš takve torbe! Onda nas je Andy putem jednog DIY projekta uputila u to kako bismo sličnu torbicu mogle same da napravimo. Za nas koje nismo vešte ni sa iglom i koncem, a kamoli sa šivaćom mašinom, pojavilo se idealno rešenje – da to neko uradi umesto nas! Mi samo kažemo boju i veličinu, i torbicu dobijemo na kućnu adresu! Slatka Ana i njena tetka su osnovale Tašnariju i izazvale pravu pomamu za ovim tašnicama i kod nas. Sve informacije o tašnama i načinu poručivanja možete pronaći na njihovoj facebook stranici (napomena: promotivni period traje do 1. jula, pa požurite!). A ja ne mogu da dočekam da u svoj garderober uselim dve Tašnarija tašnice koje mi uskoro stižu!






Dve blogerke koje su se takođe potrudile da divnim stvarima koje prave razigraju naše svakodnevne outfite su Marina i Anja. Njihovi Ringeraja komadi nakita su više nego medeni, i stvarno je teško odlučiti se za neki! Moji favoriti su leaking Chanel ogrlica, lasta prsten i definitivno torpska buba broš! Buba je urađena po uzoru na divne Patrizia Pepe bube za kojima smo uzdisale (jer su jako lepe &/but skupe), i divno izgleda u sve 4 varijante: žuto-plavo-zelena, narandžasto-plava, plavo-zeleno-roze i roze-žuta. Čekamo da nas devojke obraduju nekim šarenim novitetima, na primer buba ogrlicom, buba narukvicom... Mogu i druge životinjice! Ma, šta god - ako je Ringeraja, znamo da će završiti na našim must have“ listama.







Koliko smo puta pročitali intervju sa nekim top modelom ili svetskom zvezdom gde navode da im se omiljena odevna kombinacija sastoji od bele majice (t-shirt varijanta), farmerki i dobrih štikli. They just know! I meni je ta kombinacija svakako jedna od omiljenih. Još ako je majica sa zanimljivim printom... A Iva Bošković Design majice su upravo takve! Prvi put sam ih videla kada su ih delili u jednom blogofantastičnom giveaway-u. Držala sam palčeve da baš mene izvuku, ali avaj... Random.org me jednostavno ne voli! U svakom slučaju, mogu vam reći da su majice preeeedobre i da postoje sa mnogo različitih printova. Možete da birate romantične, very fashion ili pomalo provokativne printove, u zavisnosti da li želite da vam majicu krase anđelčići, Naomi ili “Kiss my abs“ natpis. A majice postoje i u muškoj varijanti, pa vi i vaše lepše/jače polovine možete da budete kompletno stilski uklopljeni!





Ljubac! M. 

10 comments:

  1. Jao divne su i torbice i ringeraja aseosari!
    Tako se stidim što nemam ni jedno ni drugo...Ali podstaknuta sam da kupim!
    ***
    And God Made Fashion

    ReplyDelete
  2. Mnogo, mnogo, mnogo ti hvala! Odusevljena sam <3

    ReplyDelete
  3. Kupila sve sa liste!:)
    Odlican post!:)

    ReplyDelete
  4. Preodushevljeni postom! Hvala i na laskajucem naslovu! :))))

    I divno drustvo, Iva i Ana&tetkica!
    cmok!

    ReplyDelete
  5. Super post,imam par divnih stvari Ringeraja i apsolutno se slazem s tobom!
    Divan blogic,pratim!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  6. uh...divan post, divan naslov, divno drustvo...i onda odusev totalniiii... mi u njemu-RINGeRAJA!!!:))) jeeeej... :)))
    hvala ti puno na svemu, na divnim recima...
    veliki ljubac

    ReplyDelete
  7. odličan post!

    http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. fenomenalno!!!

    www.lilmiss-milica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Predivan blog! Predivan post! Kak mi je samo promaknuo! Pratim, čitam ,uživam!

    http://fashiondisorderbymms.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...