5.6.11

Super Stylish Ruskinje


OK, priznajem! Robovala sam predrasudama kada su Ruskinje u pitanju. Nekako nisam imala visoko mišljenje o njihovom stilu, osećaju za lepo, ukusu... Kada biste mi rekli "Ruskinja", ja bih zamislila ženu obučenu u izbeljene farmerke, čizme "na špic", majice koje ne pokrivaju stomak, sa hmmm... recimo, maštovito ofarbanom kosom (u igri su sve nijanse jarko crvene, ljubičaste i narandžaste). Izgleda da onih par primeraka koje sam spazila na jednom moskovskom aerodromu nisu bili i oni reprezentativni!
Umesto prethodno navedenog, pomalo prateći rusku društvenu i modnu javnu scenu, susrela sam se sa mnoštvom prelepih i da-ne-poveruješ-kako-dobro stilizovanih Ruskinja. Natalia Vodianova, Dasha Zhukova i Miroslava Duma su verovatno najpoznatije predstavnice istih (da mi je samo da zavirim u garderober neke od njih, uf!), ali tu je još more glumica, balerina, dizajnerki, voditeljki, modela, urednica modnih časopisa koje ni korak ne zaostaju za tom fantastičnom trojkom. One obožavaju Pradu. Nose Lanvin haljine. Zavisne su od Hermes Birkinica. Žive u najskupljem gradu na svetu. Posećuju très chic evente. Šopinguju u ГУМ-u (i širom sveta, zavisno gde ih put nanese). I meni predstavljaju oooooogromnu inspiraciju! U prilog tome govore činjenica da sam jedva uspela da proberem fotkice za ovaj post i velika verovatnoća da ću ih i u nekim narednim postovima ponovo spominjati. Kad su divne, šta da radim!
















Ljubac! M.

2 comments:

  1. fantatsic!!!!;D*_*

    www.paolinasspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. super ti je tekst..ja ih pratim od 2008/9 i predivne su..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...