7.6.11

Rođendanac!


Divni juni! Omiljeni mesec! Početak leta (kad smo još u planiranju, iščekivanju, u onom «divota samo što nije počela» momentu). Prvo brčkanje i sunčanje. Bioskop na otvorenom. Leškarenje na terasi. A sve uz onaj osećaj da imamo tako puuuno vremena do septembra. I moj rođendan, eto baš danas! Pa još kad krenem da ga slavim 15 puta... Jedna proslava - me and my sweetheart. Druga  za roditelje & braću, sestre i sl. Treća za drugare iz srednje. Četvrta za one sa faxa. Peta – office party. Šesta za moje klince – jer tetkin rođus se ne propušta! Sedma za one koji ne spadaju ni u jednu od navedenih kategorija. Provod zagarantovan!
Da budem iskrena – malo sam starija od prosečne blogerke. Ne mnogo. Malčice. Pa sve nešto razmišljam, što se ja i dalje toliko radujem tom rođendanu kad to samo znači da sam godinu dana starija. Mislim da je zbog svog tog čestitanja i osećaja da se sve vrti oko mene. Ili su ipak pokloni presudni? Da, da, biće da je to...
Evo, zamišljam želju, duvam svećice i pevušim: «Danas mi je divan dan, divan dan, divan dan...». A vi se izvolite poslužiti tortom!














Ljubac! M.

8 comments:

  1. Srecan rodjendan! :)

    Sto ja volim rodjendane, moj je za tri dana i ne mogu da docekam. :D Ranije sam isto kao i ti, tri dana slavla. Ovog puta sam odlucila da sve mlade spojim i napravim neku mini zurku.

    ReplyDelete
  2. Srecan rodjendan! :) Zelim ti sve najlepse :)
    I da iskuljucis vise ovaj verification :p haha

    ReplyDelete
  3. sretan rođendan :) želim da ga provodeš baš onako kako si zamislila i da ti se sve želje i željice ispine. btw i moj rođendan je u junu ;) za par dana.

    ReplyDelete
  4. Hvala, drugari, na cestitkama i lepim zeljama!
    @ Jovana: Done! :)

    ReplyDelete
  5. sreken rodenden!!! i sve najlepshe!

    ReplyDelete
  6. Molim izvni...mi smo "ONI" sa faxa??? :(

    ReplyDelete
  7. Joj, nemoj da mi se zalis, kao bilo ti lose??? :))) Neeee, ma vi ste oni najbolji! :)))****

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...