26.6.11

Real Life Fashion Icon


Ja ovu ženu naprosto obožavam! Samim pogledom na fotografije Folake Kuye Huntoon prosto se zarazim nekom pozitivnom energijom. Čuvena & često korišćena kovanica "color block" je sa njom dobila potpuno novo značenje.
2009. godine, sa još tri žene, započela je da radi Style Pantry sajt. Na muževljev nagovor počela je da postavlja svoje fotografije na isti, jer je shvatila da nema logike da piše i daje savete o stilu, dok ljudi ne vide ko iza tih reči i stoji. I bila je u pravu! Kada je vidimo, kako da ne poverujemo u sve što ona napiše?! Uspešna poslovna žena, dizajner i poznatni modni bloger, ova žena je i mnogo više od toga. Majka je troje dece (te u torbi, pored uobičajenih stvari sa sobom obavezno vuče i pelene!). Ima Chictopia Style Icon status. Smatra da spada u fashion-minded ljude, te ima potrebu da sa ljudima podeli znanje, iskustva i mišljenja, jer lako je birati sa modne piste i iz look bookova omiljenih brendova, but style is what really counts. U modi je trend ne zanima previše - ona prati svoje srce i ono što nosi, to je ona. 
I nakon svega ovoga, kako da je ne volimo?!












 
Ljubac! M.

6 comments:

  1. divnaaaaaaa je...........delim odusevljenje............nisam znala za nju....hvala sto si mi je otkrila :)

    ReplyDelete
  2. Pratim je na Chictopiji već neko vrijeme... uvijek me oraspoloži svojim divnim šarenilom :)

    ReplyDelete
  3. Nisam znala za nju, ali kad vidim ove slike . . .Fenomenalno se oblaci! :)

    ReplyDelete
  4. aaa pre genijalna je, kosa joj je zakon ;)

    ReplyDelete
  5. Predobra jee!
    Zašto ja nisam znala za nju?!
    Hvala na otkrićuu :)

    ReplyDelete
  6. Drago mi je sto vam se dopada moj odabir :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...