28.6.11

Party around the wrist!


Red kože, red plastike, red metala, red kanapa... Drangulijica - narukvica nikad dosta! Sat? Obavezan! Dva, tri sata na jednoj ruci? Poželjno! Ipak, desi se nekad da vam stane sat, i šta onda?! Ovako ste sigurni. 
Ljubav prema džidžicama kod mene polako prelazi u bolest... Uvek se kući vratim sa još jednim komadom (ne mora to biti isključivo narukvica, sve vrste nakita dolaze u obzir). Satove prosto i jednostavno obožavam! Posedujem nekoliko Guess komada, a pikirala sam Ice kao sledeći (biranje boje će biti malo veći problem).
Sportski ili svetlucavo. Komad jedan-ali-vredan ili goooooomila njih. Jednobojno ili hypnotic šareno. Držati se jednog materijala ili kombinovati. Dragi moji, na vama je da izaberete.
A evo kako su ovaj trend (gde ona nepisana "less is more" uglavnom ne važi) ponele devojke sa nama omiljene modne piste - sa street runway-a! Ja oduševljena!


























 Ljubac! M.

4 comments:

  1. Super mi je trend nositi 2 sata istovremeno!
    Al nikako da ukolpim...
    ***

    ReplyDelete
  2. detalji.. prepoznatljivi :) sjajni!

    ReplyDelete
  3. nice blog! i enjoy watching your inspiration pictures!
    i followed! do you want to followe mine?

    xzoé
    lightningfactory.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...