14.6.11

Letnji snovi (o modi), vol. 2

Photobucket

Kako je leto konačno počelo da se "instalira" u naše krajeve (simpatičan status o failed letnjoj instalaciji u prošlonedeljnim kišnim danima sam pronašla na fb stranici jednog slatkog bloga), eto mene ponovo sa summerish sličicama. Inspiracije radi. Kao predlog za neke eventualne letnje outfite i photo shootinge.
Na vidiku mi nema ni "o" od odmora, ali to me ne sprečava da se mislima prebacim u neki šareni svet sa sve cvetićima i leptirićima (moj opis no worries situacije). Da danima na netu pretražujem ponude letnjih aranžmana. Da over i over gledam sličice sa prethodnih putovanja. Da preturam po ormanu u potrazi za "skrivenim blagom", tj. nekom stvarčicom koju sam zaturila pre par godina, a koja je baš ove sezone "it" komad. I bez obzira koliko stresa se skupi u onih osam sati na poslu, popodne je samo moje! A tek vikendi! I baš me briga! Fully (un)dressed – gola leđa, kratke suknjice, bikini, štiklice ili japankice. Što manje odeće i što više asesoara – moj recept za predstojeće nam leto (OK, maxi suknje ili haljine su izuzetak). I siguran korak, podrazumeva se. The world is mine!  


























Ljubac! M. 

2 comments:

  1. Sjajan izbor slika :) I uopsteno sjajan blog sa dobrim temama, ceo sam prelistala :D Pratim te, keep up good blogging :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...