31.5.11

Tribeca lovely

I dalje sam (mislima) u Njujorku. Eto, lepo mi je tamo, pa sam redovan gost. U stvarnosti, nikada ga nisam posetila. Ali mi je odlazak u NYC pri vrhu liste "Things to do...".
Ima i srećnika koji tamo žive... Ehhhh (ote mi se uzdah)... Njih preko 8 miliona! I kako to da od tolikih ljudi jedna od njih nisam baš ja? (Pitanje je više retoričko - postavljeno iz pukog samosažaljenja, jer, kako sada stvari stoje, tamo živi svega oko 0,12% svetske populacije.) 
Ali jedna od tih 8 miliona jeste Erin Fetherston. Ukoliko do sada i niste videli preeeeelepu odeću koju ona dizajnira (jedna reč: sophisticated, dve reči: ja oduševljena), verovatno ste je spazili na nekoj od lista najbolje obučenih. A svakako ste morali primetiti njenu svetlo plavu kosu, ravne šiške i pletenicu koju često nosi. 
Erin je odrasla u Kaliforniji, 5 godina je provela u Parizu, a sada živi u breathtaking stanu sa pogledom na Hudson. Ona kaže da je prostor tražila više od godinu dana, i da je mesecima čekala da joj dopreme njen antikvitetni i vintage nameštaj iz Pariza. Ja kažem - vredelo je!














Ljubac! M.

3 comments:

  1. doista,je vredilo čekati i tražiti takav stan više od godinu dana. ne moramo mi otići fizički u new york mi smo tamo mislima ;) svaki dan

    ReplyDelete
  2. Telepatska putovanja su mi specijalnost :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...