22.5.11

Summer white + Zara handbags

Obožavam leto! Ma, neka je i 40 stepeni, ja uživam! Sa posla trk na Štrand, a uveče šetnja po gradu i neki ledeni koktel - outdoor, podrazumeva se. I to na štiklama (leti mi ne smeta ni to što su štikle stvaaaaarno nepraktične, izazivaju bolove u leđima i sve ono na šta se izvlačim zimi)! Ranojutarnji doručak na terasi. O moru da i ne pričam! No stress! (Zamalo da zaboravim na letnje rasprodaje!)
Uveliko razmišljam o dopunjavanju letnjeg garderobera. Treba li posebno da istaknem kako najviše imam upravo letnje odeće? Koja se najkraće nosi u toku godine i koja se ni pod tačkom razno ne može nositi na posao? Već napisah - zbogom praktičnosti (pameti)!
Leti volim taj total white look. Sa asesoarima u boji. Pre neki dan sam naletela na jedan fantastičan editorijal koji prikazuje baš takve outfite (u moru drugih koji se, takođe, bave tom famoznom letnje belom). Anna Selezneva, za junski Vogue Russia, pozira u Prada, Jean Paul Gaultier, YSL odeći. U breathtaking enterijeru moskovskog Kaста Дива restorana. Malo je reći da sam oduševljena!


Dakle, recept je sledeći: something old, something new, something white and something in color! Što se ovog poslednjeg tiče, toplo preporučujem da zavirite u Zaru i izaberete jednu od ovih diiiivnih tašnica u boji. Clutch or something else, it's up to you!



Ljubac! M.

5 comments:

  1. Dopada mi se tvoj blog,pratim!
    Sta mislis o mom?
    http://andgodmadefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. slazem se s ovom, nesta novo,nesta staro. a sve torbe sa slike su super ;) block color

    pratim te ;))

    ReplyDelete
  3. Drago mi je da vam se svidja! :)

    ReplyDelete
  4. ludim za onim velikim clutch sa lancem :) ne znam koja mi je boja lepsa!

    ReplyDelete
  5. Ehhh, da... Najteze je odluciti se! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...